Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.01.2009, 15:13   #21
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

A mógłbyś jakoś opisać jak rozwiązałeś kwestie..? dolałeś o 7cm wiecej oleju..?
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2009, 15:23   #22
dabal
 
dabal's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 985
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
dabal jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 43 min 51 s
Domyślnie

Rambolciu - pytasz i już odpowiadam.
Korek wewnątrz ma nominał oryginału - to znaczy ma taką samą głębokość,a nadstawka jest pełna i ma tylko niewielki kanałek w środku w celu odpowietrzenia
dabal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2009, 15:50   #23
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

jasno i klarowno
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2009, 20:02   #24
EGON
R.Capt.
 
EGON's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Beeftown
Posty: 171
Motocykl: RD07
EGON jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 20 min 5 s
Domyślnie

jap
__________________
EGON jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2009, 21:02   #25
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,041
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 19 godz 28 min 14 s
Domyślnie

"Nie samym chlebem człowiek żyje" - same lagi nawet Marzochi Magnum Shiver 50mm. wcale nie muszą idealnie pasować do Afri, ważne są jeszcze "flaki" czyli to w jakim motorku latały poprzednio. Marzocchi przy jednakowej średnicy rur stosuje np. różne sprężyny i kilka innych drobnych patentów wewnątrz, dedykowanych do konkretnego motocykla a co za tym idzie do jego masy i przeznaczenia /np. flaki w zawiasie supermoto moim zdaniem będą zupełnie inaczej pracowały/. Nie twierdze, że zawias Huski czy CRF będzie źle pracował ale może się okazać, że sama przekładka nie wystarczy i trzeba będzie "głębszej penetracji" w temacie. Afri jak jej nie przerobisz nie zejdzie poniżej 180 kg. żywej wagi a taka CRF-a waży prawie połowe mniej /kierowca CRF-y zazwyczaj też waży mniej jak moja, Lewarowa czy Giziowa persona/
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2009, 21:30   #26
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
Domyślnie

Paweł, zgadzam się
Dlatego narazie etap "mierzenia" czy zawieszenie wydoli, czy też wymiana na progresy dobierane pod mase AT.
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.01.2009, 12:50   #27
Robert Movistar
 
Robert Movistar's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 344
Motocykl: RD04
Robert Movistar jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 4 godz 14 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał MOTOMYSZA Zobacz post
Dzięks Dabal za info.
A teraz pytanko do IZIEGO : podobno u Ciebie taki patent klęknął,pomimo że miałeś te korki malutkie(słyszałem że 3cm)-znaczy wyrwało na gwincie? Daj znac co się dokładnie stało,please, żeby nie popełnic tych samych błędów.

Ps W Bydzi słoneczko i temp na plusie, więc odpalam sprzęta i dziduję do lasu testowac dorobione dopiero co i założone podwyższenia do kiery.
Też mam to co Izi (z jednego wypustu). I teraz tak:
wysokość jest taka, jak grubość półki (nic mniej i nic więcej).
Do lagi jest wkręcone przedłużenie, korek z odpowietrzeniem jest oryginalny.
Nic na gwincie nie strzeliło. Jeździliśmy wcześniej w różnych warunkach terenowych i nic się nie działo.
A to że słyszałeś że coś trafił szlag, to wywalało (w jednym i drugim motocyklu) olej spod oringu. Było to na Kamczatce i zaraz po dostawie motocykli samolotem. Wydaje nam się, że może powodem było ciśnienie w luku bagażowym, cholera wie. Ja wtedy swoje odkręciłem, Izi wymienił oringi i było już ok.
Robert Movistar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
B&B Góry Stołowe Bartasso Polska 29 23.04.2012 22:56
Góry Stołowe Bartasso Przygotowania do wyjazdów 8 28.04.2011 16:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.