![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Najważniejsze by smar był, do tego szczelne uszczelniacze.
No chyba że zależy komuś na kolorach ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: نيسا Nysa
Posty: 276
Motocykl: RD04
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 6 godz 22 min 54 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,595
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 1 godz 13 min 57 s
|
![]()
Podobno w RD03 oryginalnie stosowano smalec z makaka
![]() Jak pisze Dzieju, cobyś nie dał będzie dobrze. Nie ma tam jakichś szczególnych warunków pracy wymagających specjalistycznych środków smarnych.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Administrator
![]() |
![]()
Dodam że kiedyś zmieniałem u siebie jedno igiełkowe w kiwaczce a zużyło się przez uszczelniacze które puściły wodę do środka.
Przy wymianie napchałem smaru ile się dało i zakryłem nowymi uszczelniaczami. Ot cała filozofia wymiany łożyska , ale kto komu zabroni pokombinować z kolorami smarów bądź z wieloma wersjami ich składu chemicznego ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wymiana łozysk w kołach | chinol | Hamulce, kola, opony | 43 | 01.02.2015 01:27 |
Smar Liqui Moly 3509 | kuntakinte | Wszystko dla Afryki | 12 | 04.04.2013 21:57 |