![]() |
![]()
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: HollyCity
Posty: 202
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s
|
![]()
Mam w obu motocyklach mam używane i spokojnie dają radę , kup a zobaczysz zapomnisz co to łańcuch , do smarowania Orlenowski olej i ogień.
__________________
![]() ![]() Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,062
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 4 dni 2 godz 22 min 39 s
|
![]()
skusiłem się jednak na samoróbkę, lubię dłubać.
- elektrozawór - 25zł (made in USA ![]() - elektrozłączka (pasująca do elektrozaworu) - 10zł - pojemniczek płynu hamulcowego od jakiejś koparki - 5zł - zaworek z zoologicznego - 1,50zł - sztywny przewód hamulcowy - za friko z warsztatu kawałek - wężyki różne do 10zł max. - butelka hipolu już czeka Dodatkowo przekaźnik, ale i tak planowałem montaż do innych odbiorów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2011
Miasto: Białystok
Posty: 28
Motocykl: XT660
![]() Online: 5 dni 3 godz 3 min 34 s
|
![]()
Olejarka - super sprawa. Zrobiłem sobie ze sterowaniem elektro i jest b. dobrze. Smarowanie jest uzależnione od temperatury zima/lato. Kwestia regulacji potencjometrów. Jeżdżę 70/30 off/on i nie ma tragedii z brudem. W piaszczystym terenie zmniejszam na minimum smarowanie. Po powrocie na nawierzchnię bardziej twardą - zwiększam.
Z tym czymś na zaworku akwarystycznym, to bez sensu. Skora stosujesz elektrozawór, to lepiej nim sterować, aniżeli jakimś nieprecyzyjnym badziewiem z jakiegoś PVC. Wężyki najlepiej silikonowe, odporne na olej. Te bezbarwne, powszechnie znane się nie nadają. Co prawda niektórzy je stosują, ale one nie są odporne na olej, a sprzedawcy wprowadzają w błąd twierdząc że są ok. Poza tym, to nie silikon. Nie wiem, po co sztywny przewód hamulcowy o dużej średnicy. Czyżby na dyszę? A nie lepiej rurka kapilarna np. 1mm2, lub mniej. Można na końcu zastosować końcówkę scotoilera lub ją samemu zrobić. Końcówki od scotoilera kupowałem po 12 ziko za kpl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: domem jest mój cały świat
Posty: 298
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 45 min 56 s
|
![]()
ja montuje olejarki na dozownikach oleju ze skuterów plus prosty okład elektroniczny, dozownik jest lepszy od elektro zaworu nie zapcha sie bo pompka dozownika pompuje nie jek w wypadku elektro zaworu gdzie olej spływa grawitacyjnie koszt używki 40-60 pln zależny jaka znajdziesz. teraz robię olejarkę w wyświetlaczem 16x2 na ktorym bedzie dodatkowo wyświetlane dwie temperatury plus napięcie no i oczywiście sterowanie olejarka
![]() Ostatnio edytowane przez xtr : 28.03.2015 o 17:16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,062
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 4 dni 2 godz 22 min 39 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 583
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
|
![]()
Jezeli byly by one tak bardzo potrzebne to moto wyjezdzalo by z salonu wyposazone w taka,moim zdaniem gra nie warta swieczki,klopoty z regulacja,zachlapana opona a wiemy czym to grozi,po co wiecej awaryjnego badziewia w moto,chyba nikt nie jest tak leniwy zeby sprawdzic lancuch co kilkaset kilometrow ,przeciez lubimy grzebac przy moto a nie wiecznie myslec podczas jazdy czy aby dobrze jest podawany olej na lancuch,moje zdanie
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,340
Motocykl: LC8 SuperEnduro
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 16 godz 33 min 8 s
|
![]()
Pytanie do tych co maja scottoiler v-system na ile procent macie odkręcony podajnik? Ja mam tak na około 30% i jest zamontowany przy tripmasterze czyli pewnie ciepłe powietrze bedzie łapał.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 40 min 42 s
|
![]()
Założyłem i raz zalałem. Ucieszyłem się, gdy olej w końcu się skończył. Jazda ma być przyjemnością. Kontrolowanie tego badziewia tylko uprzykrza życie. Może na asfalcie coś daje ale tam i tak lepszy sprej.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: HollyCity
Posty: 202
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s
|
![]()
Jak Scottolier to tylko ten najprostszy , najtańszy bez żadnych wodotrysków. Wilqu wymodził fajną olejarkę ale swoje kosztuje , kupiłem używanego Scottoilera za 100zł także nie widzę sensu rzeźbienia i cudowania.
__________________
![]() ![]() Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: domem jest mój cały świat
Posty: 298
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 45 min 56 s
|
![]()
Ja nie wyobrażam sobie jazdy bez smarowniczki
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Scottoiler - problem | mihoo | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 08.05.2013 19:41 |
Zapowietrzenie scottoiler'a ??? | Pirania | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 03.06.2011 09:31 |
SCOTTOILER czy PRO-OILER ? | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 23 | 26.04.2010 02:50 |