Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.04.2015, 22:29   #21
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,264
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 1 tydzień 2 dni 11 godz 30 min 31 s
Domyślnie

Jak z dolnych wezykow to nie zakreciles zaworkow spustowych z komor plywakowych. Wiec je po prostu dokrec.

Jak sa zamkniete to zaworki przy plywakach nie trzymaja wiec trza rozkrecic. Albo ustawiono zbyta duzy poziom paliwa w komorach i sie po prostu przelewa
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.04.2015, 22:37   #22
bouli
 
bouli's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: نيسا Nysa
Posty: 274
Motocykl: RD04
Przebieg: rośnie
bouli jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 godz 14 min 59 s
Domyślnie

fassi w ktorym miejscu sa te zaworki spustowe to te srubki przy cienkich wezykach od dolu jesli tak to sa zakrecon do konca
bouli jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.04.2015, 21:58   #23
bouli
 
bouli's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: نيسا Nysa
Posty: 274
Motocykl: RD04
Przebieg: rośnie
bouli jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 godz 14 min 59 s
Domyślnie

Gaziory dzisiaj rozebrane i p sprawdzeniu okazało się, że oba pływaki w 2 gaziorach były za nisko 4mm od krawędzi dlatego w komorach było za duzo paliwa i zaworki nie domykały się. Blaszki podgięte do serwisowego wymiaru czyli 7mm (ma być w RD03 i RD04). po złożeniu okazało się, że wszystko działa jak nufka. Synchronizacja zrobiona i git. Tak że dla potomnych jednym z powodów przelewania się paliwa dolnym spustem i górnym odpowietrzeniem gaźników po wykluczeniu nieszczelnych zaworków jest zle ustawiony poziom paliwa w komorach pływakowych.
bouli jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tanie paliwo? bliźniak Wszystko dla Afryki 285 24.01.2016 13:35
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 03:03
Dodatkowe paliwo endurance Wszystko dla Afryki 8 21.02.2010 10:40
Jak oszczedzac paliwo... sambor1965 Kwestie różne, ale podróżne. 9 29.01.2010 20:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.