![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 583
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
|
![]()
Mysle ze heidenal k 60
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 682
Motocykl: CBR 1100 XX
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
![]()
K 60 SCOUT mam na tyle. Jej wymianieć nie będe /kasa ;-(/
Przód miałem K60 i bieznik mniejszy niż w mitas E07. Liczyłem że mitas e07 ogarnie temat. Pojechałem na kamieniołom i opona jechała jak "slik"- mowie o miekkim podłożu po deszczowych dniach. Na twardym ubitym kamienistym podłozu było ok. Niestety nie wiem czego się spodziewać w Rumunii w czerwcu skoro np w Tatrach spadł jeszcze śnieg
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Jak tylko off to Motoz jest idealny. Przejechałem 4000 km po szutrach i kamieniach i zużycie około 20% . Jazda offem na nich to czysta przyjemność .
PS. są założone na BMW G650 XChallenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,418
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 18 godz 19 min 9 s
|
![]()
Na Ukrainie ostatnio się Kiciemu dobrze sprawdzał... Tylko błotnik trzeba było zdemontować.
Wiem bo jechaliśmy razem. Więc jeżeli Rumunia ma być off to dobry wybór.
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 682
Motocykl: CBR 1100 XX
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
![]()
A co z blotnikiem nie teges? Zapychal sie? Przeciez i tak przepust reguluje ta staklowa podkowa/wzmocnienie miedzy lagami/
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
Ale podkowa to tylko 15cm do stopowania błota i nie przeszkadza. Błotnik to 40 cm i już konkretny opór. Nie wiem co tam planujesz na tą Rumunię, ale jak dojazd na kołach to szkoda kostek moim zdaniem. Poza tym to kierownik i jego umiejętności są najważniejsze a dopiero potem opona
![]()
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 44 min 22 s
|
![]()
O kostkę na dojazdówkę bym się nie obawiał, o ile nie jest to kostka zbyt hard na ciężką afrykę. Ten tractinator na pewno będzie się kładł na czarnym. Ja bym czegoś takiego nie założył na wyjazd z tobołami, a co najwyżej na jakiegoś Tukana czy inne lokalne dziczenie. Jak ma być tanio, pewnie na czarnym (jak na kostkę) i bez obawy, że guma zniknie po dojeździe, to brać tanią CST C755. W błocie robi, na mokrym czarnym hamuje, dojazdówek się nie boi (robię na niej 7-10tys.km), z kamieniami i piachem też sobie radzi (byłem na zestawie przód+tył w Maroko).
Jest jeszcze całkiem niedroga guma, którą spróbuję kolejnym razem - Dunlop D952. Po tym co Ex o niej powiedział spróbować muszę ![]() ps. W RO już niema śniegu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]()
I co założyłeś?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Zarejestrowany: Jan 2015
Posty: 10
Motocykl: RD07
Przebieg: 60000
![]() Online: 6 godz 29 min 31 s
|
![]()
Witam
na tyle mam k60 i dle mnie bomba na przodzie mialem pirelli skorpion ale sie skonczyla i pokusilem sie na k60.... i juz mam ja ochote sciagnac i wrocic do skorpiona, ktory jest duzo lepszy w terenie , rownie dobry na czarnym i duuuuzo cichszy K60 na tyl polecam a na przod mocno odradzam pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Zarejestrowany: Jan 2015
Posty: 10
Motocykl: RD07
Przebieg: 60000
![]() Online: 6 godz 29 min 31 s
|
![]()
aha... i chyba lepiej mi sie jezdzilo z tylna 130/90 porownujac k60 w obu rozmiarach
|
![]() |
![]() |