![]() |
![]()
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Gdańsk
Posty: 355
Motocykl: RD07a
Przebieg: 44500
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 28 min 53 s
|
![]()
Kjakub. Ja zgadzam się z instrukcją. Tak sprawdzam i nigdy nie miałem problemów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 133
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 2 godz 31 min 52 s
|
![]()
Ja mierzę zawsze w pełni księżyca.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: domem jest mój cały świat
Posty: 298
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 45 min 56 s
|
![]()
Ja juz zgłupiałem i teraz po kilku latach użytkowania Afryki juz nie wiem jak mam mierzyc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,145
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
Dżizas.....
Olej ma być. Jak nie ma źle. Jak jest dobrze. Jak ubywa źle. Jak mniej więcej nie ubywa dobrze. A czy w pełni księżyca, w noc kupały, na asfalcie czy kostce brukowej bez róznicy.
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 661
Motocykl: RD07&1000RR
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
![]()
Wykręcić bagnet, wytrzeć szmatką, usiąść na moturze, stopy na ziemi, moto na równo, wsadzić bagnet, nie wkręcać, wyjąć i ma myć na 3/4 miarki, wszystko na zimnym silniku - np po nocnym postoju.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 682
Motocykl: CBR 1100 XX
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
![]()
przed wykręceniem korka z bagnetem przetrzeć również ;-) jeśli moto nie jezdzi tylko w słoneczna niedzielę na mszę
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Giżycko
Posty: 71
Motocykl: RD04
Przebieg: 71377
![]() Online: 5 dni 14 godz 32 min 3 s
|
![]()
hyyyyy a to olej trzeba sprawdzać
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: domem jest mój cały świat
Posty: 298
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 45 min 56 s
|
![]()
Taka jest instrukcja czy grono forumiczow tak ustaliło? Bo coś mi się nie chce wierzyć że mam sprawdzać olej siedząc na kanapie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Rumia
Posty: 41
Motocykl: RD07a
Przebieg: > 70000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 24 min 7 s
|
![]()
Zawsze w każdej Hondzie (i wcześniej w Suzuki) sprawdzałem poziom oleju na wyprostowanym motocyklu, sojącym na własnych kołach, bez obciążenia i na "zimnym" silniku przed jego odpaleniem. Zasada jest prosta - olej po skończonej jeździe i odstawieniu motocykla jest rozgrzany i spłynie swobodnie do miski. Nie ma konieczności oczekiwania na spynięcie oleju z układu, bo sprawdzamy poziom oleju przed jazdą. Oczywiście "bagnet" wykręcam, wycieram czystą szmatką i wkładam NIE wkręcając
![]() ![]() Ostatnio edytowane przez pajak65 : 11.07.2015 o 02:42 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
A swoją drogą jeśli tak prosta czynność sprawia tyle trudności, wątpliwości , wiele pomysłów na wykonanie czy przemyśleń to strach myśleć o wymianie żarówki. Właśnie z tego powodu wymyślono max-min i proste zasady ale jak widać to jeszcze za mało ![]() Teraz już wiem dlaczego dla współczesnych kierowców w niektórych samochodach nie ma bagnetu wcale tylko komputer informuje o konieczności wizyty w serwisie celem uzupełnienia oleju. Następny temat poproszę o pompowaniu kół, przy jakiej temperaturze , jaką wilgotność powinno mieć powietrze, czy na centralce tylne koło dobijamy inaczej z uwagi na to że jest odciążone, po ilu minutach jazdy uznajemy powietrze w kole za ciepłe lub zimne co wpływa na pomiar, przydał by się też współczynnik względem wysokości nad poziom morza ![]() Aha no i koniecznie poradnik o skutkach niedoboru lub nadmiaru ciśnienia względem przyczepności i przebiegów opony.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Poziom oleju - banał | tomozdyn | Regularne czynności serwisowe | 39 | 05.10.2012 23:00 |
Highlands Scotland – Lewa jego, lewa jego, lewa jego mac! [2010] | bajrasz | Trochę dalej | 85 | 12.06.2012 02:17 |
Poziom oleju | JackHarrer | Regularne czynności serwisowe | 21 | 17.09.2010 12:55 |