![]() |
![]()
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#71 |
Centralny Jarek
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,211
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 10 min 36 s
|
![]()
Ex co to za zimówki (model) i jakie rozmiary, ceny też by się przydały
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
kto hamuje nie wygrywa
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ostromecko
Posty: 880
Motocykl: RD07
Przebieg: 100+
![]() Online: 1 miesiąc 11 godz 35 min 7 s
|
![]()
Nie znam się na oponach, jeżdżę na C02 i jakiś Motoz na przodzie. Głownie jeżdżę po bezdrożach wiec nie narzekam ale co do trzymania na asfalcie to ostatnio na torze kartingowym zamknąłem gumę, pasek strachu znikną. Ale było ciepło i sucho. Gdy jest zimno i juz nie wspomnę że mokro to nie zjeżdżam na czarne, szkoda życia.
__________________
85% szans na przeżycie mają pacjenci trafiający na "stół" w ciągu godziny od urazu |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 23
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 dzień 4 godz 23 min 23 s
|
![]()
Miałem na tyle jedne i drugie. Scouty są pewniejsze, zwłaszcza na mokrym asfalcie, nigdy nie czułem niepokoju jeżdżąc na nich a warunki zdarzały się naprawdę wszelakie (cały czas mówię o asfalcie). W terenie ich dużo nie używałem, wiadomo błoto pokona i jedne i drugie (czyt. opony polegną). Scout na tyle wytrzymał mi 24 kkm. Mitas nie wiem ile, bo był już założony jak swego czasu kupowałem motocykl. Zdecydowanie wybrałbym Heidenauy, choć droższe.
__________________
http://pocketsfullofsandpl.blogspot.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
blink
![]() |
![]()
Scouty miałem w Afryce, E07 w Trampku i moim zdaniem nie ma czego porównywać. Ten bieżnik mitasa to porażka na deszcz.
__________________
Jedynka do dołu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 682
Motocykl: CBR 1100 XX
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
![]()
MARUSHIN miał swego czasu w tanslapie E07 niech sie wypowie.
Ja raz widziałem go w akcji...trochę popadało i za każdym dodaniem gazu dooopa uciekała.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 851
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 14 godz 39 min 42 s
|
![]()
Mam na tyle C02 juź chyba trzecią to zaje fajna guma dla Afryki zero kompromisów jak się trochę przytrze trzyma i na asfalcie raczej nie zostaje w tyle za grupom
Przód tkc do kompletu też b/U K60 fajna guma jak się leci gdzieś daleko 140 wysoka jest rośnie prędkość bardzo trwała ' |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Opole
Posty: 109
Motocykl: Gajowy (RD 07)
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 6 godz 57 min 11 s
|
![]()
E07 na suchym daje radę i na czarnym i po za... Na asfalcie po deszczu polecam w ogóle nie wyjeżdżać, ewentualnie jeździć tylko na wprost i to bez dzidowania...
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 27 min 36 s
|
![]()
przód to jakiś mega rzadko spotykany model C05 podobno fajny i do dzików też zakładają i jest fajnie.. ale jeszcze nie sprawdzałem
Tył zaś.to jakaś.moja twórczość własna Mitas 422 ARMY czy jakoś tak ![]() co będzie zobaczymy jak założę ![]() Rumpel.. na Sawie zrobiłem podobny przebieg.. a jest chyba tańsza i chyba lepsza w terenie.. ![]() ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Ciśnienie rośnie ;)
![]() Zarejestrowany: Oct 2012
Miasto: Opole
Posty: 636
Motocykl: RD07a była... :(
Przebieg: 58000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 13 godz 4 min 28 s
|
![]()
Przerobiłem pare opon na Afrze i mój ostatni zestaw to pirelli M21 przód (droga ale robotna) i mitas E09 Dakar na tył. Kolega na tym samym zestawie w Albanii miesiąc temu złapał kapcia ale dowiedział sie dopiero jak stanął to jest jej główna zaleta, dzięki twardości. wymiana dętki plus łożyska ( tak z nudów
![]() ![]() ![]()
__________________
Lepiej przeżyć małą przygodę, niż siedziec w domu i czytać o dużej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
![]() |
![]()
Mitas E07 to raczej już za karę trzeba zakładać, jest wiele opon o niebo lepszych na mokrym. Aktualnie mam K60 Scout i na mokrym jadę bez obaw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kombinezon przeciwdeszczowy ? opony TKC 80 i Mitas E09 ? | DRAGON76 | Ciuch Afrykańczyka | 14 | 22.04.2014 19:39 |
Dobre opony szosowe | hawqu | Hamulce, kola, opony | 27 | 28.11.2013 11:16 |