![]() |
![]()
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#131 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 27 min 36 s
|
![]() Cytat:
![]() już to kombinowaliśmy z kilkoma 1190, mam nadzieję.że w nowej Afri też będzie podobnie.. ![]() choć jak mi gdzieś na zdjęciach śmignęło to chyba niestety właśnie rączki są zintegrowane z płytą..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,000
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 21 godz 21 min 47 s
|
![]()
No proszę, KTM przewidział a Honda...
![]()
__________________
Pozdro ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
11110111101
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
![]() Online: 4 dni 3 godz 12 min 0
|
![]()
Niby fajna ta afryka, ale i tak LC8 fajniejszy...
a poniważ istnieje juz od 12 lat wiec już większość na niego stać ![]() ![]()
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93 |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 43 min 44 s
|
![]()
Nie bez znaczenia jest fakt, że kat to sprawdzona konstrukcja. Wiadomo czego się spodziewać. Do nowej hondy zabierzesz w podróż regler zjebie się sterownik DCT ;P
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
![]() |
![]()
A jak wygląda postęp nowej CRF 1000 do XL1000?
waga, cena, moc. Bo ma sie rozumieć crf zastępuje viaderko w stajni hondy.
__________________
dakar noir |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Wiadro zastępuje USS CrossTourer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 6 min 28 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 532
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 9 godz 34 min 32 s
|
![]()
Rambo, to nie ten film. Ten motocykl jest japoński
![]()
__________________
"one for joy and one for sorrow" |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,000
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 21 godz 21 min 47 s
|
![]()
Lubię Nową Afrykę i lubię LC8.
Zrobiłem sobie takie porównanie z dawaniem plusów obu modelom za przewagi: + Afryka za wygląd. Wiadomo, to rzecz gustu ale jest ładniejsza. + Afryka za spalanie. Dane jeszcze nie potwierdzone. Ale raczej będzie paliła mniej. + Afryka za wykonanie. Honda to Honda. + Afryka za zasięg. Pewnie dojedzie dalej. Ma większy bak i pewnie niższe spalanie. + Afryka za to że to nowy sprzęt. Więc nieużywany. Funkel nówka nie śmigana. + Afryka za komfort. + Afryka za nowszą technologię. + LC8 za zawieszenie. + LC8 za silnik (moc i reakcja na gaz). + LC8 za prowadzenie. + LC8 za wytrzymałość na uszkodzenia. + LC8 za cenę. + LC8 za koszty utrzymania. I nie piszę tego prześmiewczo. Nowa Afryka przez pierwsze lata gwarancji będzie drogim motocyklem w serwisowaniu i utrzymaniu. + LC8 za fun z jazdy. + LC8 za prostotę konstrukcji w porównaniu z nową Afryką. Myślę że w polskich realiach kwestia ceny jest przeważająca. I za cenę LC8 powinien dostać dwa +. Każdy za 10k różnicy w cenie. Na ten moment tyle + przyszło mi do głowy. Jeśli nasuwają Wam się kolejne + dla obu modeli - uzupełnijcie. Zobaczymy co wyjdzie ![]()
__________________
Pozdro ![]() Ostatnio edytowane przez Stachu : 04.12.2015 o 11:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
![]()
Stachu, no to żeś pojechał teraz...
Napisz mi proszę, gdzie dostanę nowiutkiego LC8 990 za 33tys zł, to słowo daję, zapożyczam się i lecę kupić! Z tym spalaniem, wykonaniem, większym bakiem i zasięgiem Afryki.... Ech, co ja będę mówił. Znowu wyjdę na niewdzięcznego trolla ![]() Wg mnie niewątpliwym plusem nowej Afryki jest to że jest nowa. Z pewnością zamiesza w towarzystwie i prawdopodobnie napędzi innych producentów do jeszcze większej konkurencji. Taki stan rzeczy faktycznie da się lubić. Minusem jest to, że w zasadzie nikt na niej póki co nie jeździł, więc ciężko jest rzetelnie oceniać takie walory jak komfort, prowadzenie czy wytrzymałość na uszkodzenia. Można się tylko domyślać i mieć nadzieję! ![]() Zdrówka! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4121 | 27.10.2024 20:14 |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |