Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.06.2015, 01:10   #11
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,244
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 1 tydzień 1 dzień 22 godz 5 min 20 s
Domyślnie

Odkrec gazniki i zerknij w krocce ssace i w nich widzisz trzonki zaworow. Olej bedzie widac. Podobnie mozesz wydech odkrecic i zerknac.

Stawiam na pierscienie przy tej ilosci palonego oleju, tak wiec glowice sciagnij, zrob zawory, cylindry sciagnij i pierscienie wymien. Az tyle roboty i kasy nie wsadzisz.

A gumki na zaworach mozna wymienic bez sciagania glowicy. Tokarz musi Ci utoczys taka swiece zaplonowa z podpieciem do kompresora. Podlaczasz 10 atm z kompresora, tlok na dol, zawory ciagniesz w gore aby zamknely komore i zakladasz sprezyny. Ale ohydna to dlubanina.
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.06.2015, 09:58   #12
Kawka


Zarejestrowany: Apr 2015
Posty: 6
Motocykl: DL 650
Kawka jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 godz 25 min 49 s
Domyślnie

W samochodzie przy podniętych uszczelniaczach kopcenie widać przy ruszani czy redukcjach. Najśmieszczniejsze jest to że mój deel praktycznie nie daje widocznych chmur niebieskiego dymu a powinien kopcić jak lokomotywa z przepałem oleju 0,5/1000 km.
Kawka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.06.2015, 10:24   #13
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,935
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 5 dni 6 godz 43 min 31 s
Domyślnie

Nieprawda, wcale nie musi kopcić gdyby lytra palił to tak. 0,5l to nieosiągalnie niskie zużycie oleju u gieesiarzy.

Użytkownicy normalnych motocykli pozdrawiają niebieskie skrzydełko
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.06.2015, 18:33   #14
Kawka


Zarejestrowany: Apr 2015
Posty: 6
Motocykl: DL 650
Kawka jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 godz 25 min 49 s
Domyślnie

Zużyte pierścienie tłokowe powinny dawać przedmuch do komory korbowej, a co za tym idzie odmą powinien przedmuchiwać olej do filtra. Nic takiego się nie dzieje. Filterek bialutki jak nowa pielucha.
Kawka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.06.2015, 20:09   #15
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Może porysowane gładzie tulei... przedmuchów by nie było a oleju by ubywało. Rozbierz to będziesz wiedział. Najpierw zrób próbę olejową. Każdy krok zbliży do postawienia diagnozy. to czy to uszczelniacze to takie trochę wróżenie z fusów znowu.
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.06.2015, 13:03   #16
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,244
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 1 tydzień 1 dzień 22 godz 5 min 20 s
Domyślnie

Za kompresje odpowiadaja pierscienie uszczelniajace, a za olej pierscien zgarniajacy. Moze nie miec przedmuchow i dobre pierscienie uszczelniajace, a pierscien zgarniajacy bedzie zaklejony sadza i bedzie olej zrec.
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.06.2015, 19:27   #17
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 4,893
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 2 godz 50 min 14 s
Domyślnie

Castrol był pewnie syntetyk a motul pewnie półsyntetyk.Zmień olej.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.12.2015, 18:38   #18
Mateusz93
 
Mateusz93's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Andrychów/Kraków
Posty: 142
Przebieg: 11 600
Mateusz93 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s
Domyślnie

Panowie a tak offotopem, można jakoś sprawdzić luz na korbie bez rozpoławiania silnika?
jakieś domowe sposoby? widzę, że w tym temacie kilka hacków poszło, może i na to coś znacie?

autorze: przepraszam, że Ci się do tematu wciskam. niestety nie pomogę Tobie, bo nie znam się jeszcze wystarczająco.
Mateusz93 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.12.2015, 19:59   #19
strobus1
 
strobus1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,400
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
strobus1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 28 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mateusz93 Zobacz post
Panowie a tak offotopem, można jakoś sprawdzić luz na korbie bez rozpoławiania silnika?
jakieś domowe sposoby? widzę, że w tym temacie kilka hacków poszło, może i na to coś znacie?

autorze: przepraszam, że Ci się do tematu wciskam. niestety nie pomogę Tobie, bo nie znam się jeszcze wystarczająco.
Moszna - zdejmujesz głowicę, cylinder i tłok. Chytasz rękom za korbę, ciągniesz jom do góry i walisz w niom drugom rekom jak byś korek z butelki odbijał. Jak będzie metaliczny stuk to znaczy, że korba wyluzowana jest.
A najlepiej to podjedź do mechanika.
zdrowia
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym.
Ważne z Kim.
strobus1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana przewodów WN wieczny Układ elektryczny i zapłonowy 26 17.06.2016 00:08
wymiary uszczelniaczy łożysk kół graphia Hamulce, kola, opony 1 11.05.2013 18:59
Niejasności w/s uszczelniaczy tłoczków zacisków hamulcowych. Artuditu Hamulce, kola, opony 51 29.12.2010 16:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.