![]() |
#3712 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
No koleś nie cienki i chciał pokazać jakie to easy. A wyszło jak zawsze. To nie motor do trzody.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#3713 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3714 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 133
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 2 godz 15 min 53 s
|
![]()
ale jak tak? na żywca czy się dobija?
Ostatnio edytowane przez Szpilon : 05.12.2015 o 03:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3715 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
![]()
Link nie działa.
Wysłane z ajfona.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3716 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 13 min 42 s
|
![]()
Kupiłem dziś motormanie z testem nowej królowej i nie ma tam nic szczególnego napisane. Legenda powraca, dynamiczny silnik, automat dtc zajebisty, ale zmiana biegów przyciskami już nie bardzo, a w terenie lepszy będzie manual i to jest jedyna sensowna informacja na jej temat, więc nic czego nie można by się domyśleć.
Oprócz tego nie są przekonani, że afryka potrzebuje tyle elektoniki i że raczej jeśli chce zastąpić starą to powinna być prostsza- też uważam, że kontrola trakcji i zmienne mapy nie są mi potrzebne, ale takie czasy. Ja czekam na bezpośrednie porównanie z 990, albo przynajmniej z gs800 to będzie dawało obraz nowej afry.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 05.12.2015 o 15:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3717 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
No na pewno inna pozycja niż w 990, na nowej AT siedzi się jak na starej czyli za zbiornikiem w KTM siedzi się bardziej na zbiorniku co wymusza inny kąt ugięcia nóg. W marcu sobie potestuję to będę miał pogląd AT/CRF/KTM.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
#3718 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Wawa
Posty: 146
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 7 godz 53 min 4 s
|
![]() Cytat:
![]() Chyba przyjdzie nam jeszcze poczekać na test z prawdziwego zdarzenia w różnych warunkach ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3719 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Posty: 109
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 15 min 30 s
|
![]()
Ha! Jaka gazeta taki test ... Poczekajcie na test na Ścigacz.pl gościu nie leje wody
Ostatnio edytowane przez Smierzu : 05.12.2015 o 20:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3720 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
![]()
Nic dla Ciebie z tego nie wyniknie. Lepsze od 950ki do turystyki terenowej nie będzie i skomplikowane testy nie są do tego potrzebne.
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami ![]() |
![]() |
![]() |