|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,339
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 23 godz 13 min 26 s
|
Mhv a cóż nadzwyczajnego jest w stosowaniu klucza dynamometrycznego ? Czyżby tylko te trzęsące wibrujące i niejeżdżące lc4 wymagały używania takowego ? Twoja wypowiedź to sugeruje ? Każdy motocykl wymaga servisu i to (lepiej) fachowego ale jeden Ci wynagrodzi trudy(koszty) tego servisu tym jak jeździ a inny nie (będzie po prostu jeżdżącym kondonem który tylko zalewasz i jeździsz) Nie mam tu na myśli żadnego konkretnego modelu czy marki ,takie jest moje zdanie co do motocykli bardziej lub mniej wymagających serwisowo.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Michał
![]() |
Kolejny urażony użytkownik motocykla, który "wynagradza.."
KTM to motocykle bardziej wymagające serwisowo, narzędziowo i myśleniowo - to moja opinia. Dziękuję za uwagę, idę do garażu posiedzieć i popatrzeć na "kondony"
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |