![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku
![]() |
Wygląd
![]() |
|
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Kup nową oryginalną zębatkę i wklej ją - oryginał wytrzyma spokojnie nawet 20 tyś. (tak twierdzę bo moja po wklejeniu jest jak nowa po 10 tyś. - tyle, że ja nie pałuję afryki).
Później ściągniesz ściągaczem do łożysk i powtórzysz operację - i znowu 20 tyś minimum. itd, itp... O ile reszta silnika jest ok. Według mnie lepiej zaczekać z remontem, aż będzie trzeba zrobić więcej od razu. Tutaj jak ja to zrobiłem prawie 2 lata temu i ciągle bez zmian (a jeżdżę prawie codziennie - w zeszłym roku tylko w lutym maszyna stała, w tym wygląda, że w styczniu będzie miała wolne ![]() http://africatwin.pl/showpost.php?p=379295&postcount=153 Cały długi wątek tutaj: http://africatwin.pl/showthread.php?t=16104
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Moja dlugo wyczekiwana Africa. | betu | Regularne czynności serwisowe | 142 | 11.03.2013 17:44 |
Duże buty, duży problem | Bonjour | Archiwum | 22 | 06.06.2012 14:48 |