![]() |
#3961 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 583
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
|
![]()
Givi ma kufry i deflektor oraz tankbag
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3962 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
|
![]()
Było 50 KM to każdy mówił, że trochę więcej by było lepiej. Jak jest 95 KM to narzekają, jakby im mocy zabrali.
Co do filtra powietrza - miejsca tam dużo, co za problem na zewnątrz zostawić bardziej zgrubne a do środka wcisnąć dodatkowy filtr? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3963 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 30 s
|
![]()
Ale macie problemy z tym filtrem, wiadomo że siódemka miała to genalnie wymyślone, ale jeśli będziecie w takiej sytuacji, że wam się zasyfi czy zaleje filtr to nie będziecie go wyciągać na czas, to niejest wymiana opon w f1.
Już bardziej można się doczepić, że wlot do niego jest z przodu pod lampami,czymi jak polożymy moto na bok w nawet względnie płytkiej rzeczce to na bank go zaleje.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3964 |
Michał
![]() |
![]()
To akurat raczej bezpodstawne, jak się położy to wszędzie go zaleje..czy 5cm głębsza czy płytsza woda. A jak nie to fala na pewno
![]() Fazik kiedyś wklejał film jak jakiś gość z Austrii wpakował się do "myjni"-rzeki. Takiemu testowi trza by nową poddać i sprawdzić czy pojedzie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3965 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Chyba nie jest to dobrze wymyślone. Bez przesady. Sciaganie boczkow które są praktycznie czachą i idą pod lampy?, nastepnie tych trąb... po obu stronach? W połączeniu z gmloami, osłoną lamp to bedzie cyrk! Nie widzialem ostatnio nic dziwniejszego. I oczywiscie, ze warto wyciagnąc filtr przy kazdej okazji po dniu jazdy w kurzu i go przedmuchac. Ciekawe co oni wymyslili z dostępem do akumulatora? Bo to tez sie przydaje aby nie rozbierac pół motoru.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3966 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
a niby dlaczego? robić się nie chce
![]() Wszystkim nie dogodzi... mnie tam bardziej martwi integral-cylinder-blok...reszta to nie problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3967 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Poznań
Posty: 386
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 4 godz 3 min 35 s
|
![]()
A mnie w mojej 07 martwi, że cylindry krzywe jak słynna wieża w Pizie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3968 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Idąc tym tropem to moze zaczniemy tylko mlaskać i cmokać, a nie prowadzic dialog?
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#3969 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Poznań
Posty: 386
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 4 godz 3 min 35 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3970 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Kerry :-)) Ireland
Posty: 487
Motocykl: RD07a
Przebieg: 61.000
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 11 godz 27 min 14 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |