![]() |
#4141 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
![]()
Test Simpsona w ŚM jest na to samo kopyto co wszystkich innych redakcji, które były na testach w Południowej Afryce. Jakby Pan Honda autoryzował wszystkie teksty, albo wszyscy dostali szablon. Generalnie, że super, DCT wspaniała sprawa, wyjadacze wybiorą jednak manuala
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4142 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() Ostatnio edytowane przez zipo : 08.02.2016 o 13:51 |
|
![]() |
![]() |
#4143 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 228
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 6 godz 58 min 58 s
|
![]()
dodam ze w tym tescie byla testowana africa twin bez DCT. Osobiscie sam jezdzilem nowa Africa i moje zdanie jest takie ze jezeki ktos faktycznie jezdzi duzo po polu to Africa jest lepsza od gs 1200 ale jezeli ktos jezdzi wiecej po asfalcie jak ja to napewno lepszy jest 1200 gs waga ma prawie ta sama ale za to wiecej mocy i kardan,,,. problemem dla kazdego bedzie ile sie jezdzi jak duzo to lepiej honda jak np tylko 10.000km na rok to bmw.
__________________
VFR 1200 XD |
![]() |
![]() |
![]() |
#4144 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
DJ, odpowiedziałeś na jeszcze nie zadane przeze mnie pytanie. Więc chyba jednak GS na ten rok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4145 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
jakie ma to znaczenie czy na ten rok jest GS, AT albo kosiarka do trawy...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4146 | |
Kierowca bombowca
![]() |
![]() Cytat:
![]()
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4147 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Gdańsk
Posty: 585
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 39 min 40 s
|
![]()
__________________
Lista ignorowanych uaktualniona. Forum ponownie nadaje się do czytania ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4148 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4149 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
W pismie Motocykl koles nawet nie za bardzo potrafil przetlumaczyc pewne rzeczy na polski. Ciagle wrzucal jakies angielskie powery itd.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#4150 |
Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 11
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 1 dzień 17 godz 5 min 41 s
|
![]()
Witam, po 5 latach z Tygryskiem 800 zdecydowałem się Africę. Mam takie pytania:
1) czy widział ktoś inne gmole niż te oryginalne? Afryka wygląda w nich jak moto z kursu prawa jazdy, zwłaszcza ten poprzeczny łącznik ciągnięty górą, pod lampami. Wzorem dla mnie (wygląd+funkcja) jest to co mam w Tigerze-SWMotech. 2) jakieś światła przeciwmgielne? Oryginalne też nie grzeszą urodą, cena -kosmos(z gmolami Hondy 5100zł) Pzdr |
![]() |
![]() |