![]() |
#4251 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
na ochronę się nie narzeka bardziej na słabe możliwości zamocowania tej ochrony... ale widać, iż wszyscy producenci ciśną na czas.. więc może na spokojnie powstaną solidne gmole u producentów co cenią sobie solidność funkcjonalność oraz chociaż w jakimś stopniu estetykę....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4252 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: zarzyca/strzelin
Posty: 1,657
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 20 min 43 s
|
![]()
stekacie i stekacie na te oslony , w bigu jest plastikowa i jak dotad nigdy nie mialem jakichkolwiek klopotow z jej trwaloscia czy funkcjonalnoscia , a zdazylo mi sie nie raz pprzywalic w perzeszkode itd.
przesadzacie panie ![]()
__________________
BMW r100gs suzuki dr750big |
![]() |
![]() |
![]() |
#4253 |
Administrator
![]() |
![]()
No wiesz jedni wolą ciut przesadzić z ochroną i nigdy nie naprawiać inni zaryzykować i wrócić na lawecie...... co kto lubi.
Kiedyś przejeżdżaliśmy w poprzek torów kolejowych, ja swoją 03 pacnąłem osłoną silnika o tor i nawet nie pomyślałem by sprawdzać skutki a kolega co to miał plastikową w swoim motku z 15 minut leżał o oglądał czy czegoś nie zmiażdżył bo plastik ustąpił jak też i jego mocowanie. Także wolę mieć pewność niż obawy przed skutkami.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4254 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,751
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 57 min 58 s
|
![]()
Dzieju, nie chwal się za bardzo tą osłona, bo ja potrafiłem nia tak stuknąc o kamień,ze z kartera olej się sączyc zaczął...Osłona osłoną , ale MUSZĄ byc tam te gumy , które odzielaja silnik od osłony. Wszystko zalezy gdzie się jeździ...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4255 |
Administrator
![]() |
![]()
Nie chwalę się.
Wszystko można zniszczyć , pytanie tylko jak szybko.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4256 |
![]() |
![]()
A propos gmoli,
warto je mieć. Chłodnice 5 900 pln. Netto. ![]() Używek na allegro nie widziałem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4257 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Z innej beczki.
Czy nowa AT ma wskaźnik ile kilometrów można przejechać do tankowania? Chyba GS12 ma coś takiego
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#4259 |
Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 9
Motocykl: RD03
![]() Online: 11 godz 51 min 2 s
|
![]()
Sadzicie,że mozna cały czas jeździć na włączonym "G" ,wg mnie lepiej zmienia i redukuje nawet na asfalcie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4260 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
![]()
Wg instrukcji przycisk G zmniejsza poślizg sprzęgła, zmiana biegu trwa krócej. Pytanie powinno być, czy ten tryb pracy ma wpływ na szybsze zużycie elementów sprzęgła/skrzyni i jeżeli tak to czy znacząco? Znając odpowiedź na takie pytanie można się zastanawiać czy jeździć tak cały czas. I pamiętać, bo po wyłączeniu zapłonu to ustawienie nie jest zapamiętywane.
|
![]() |
![]() |