![]() |
#4311 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Kraków
Posty: 14
Motocykl: RD07
![]() Online: 5 dni 11 godz 46 min 11 s
|
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=EgEpKcJOBcY
W sumie nic konkretnego ale gościa miło się słucha. Co najważniejsze zachowuje się tak jak większość z nas gdyby pierwszy raz zasiadła na nowej Afryce. Może kiedyś... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4312 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Chojnów, DLE
Posty: 156
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 19 godz 57 min 27 s
|
![]() Cytat:
Tak to ta sama afryka co na oldtimerze. ![]() Właściciel chyba nie z forum... Ma też w stajni "starą" afrę. Nowa miała przejechane niecałe 500km i średnie spalanie wg. kompa 5,7. (w okolice 200km/h była przedmuchiwana) Silnik jęczy podobnie jak w starej ![]() Gdzieś na ramie była naklejka unijna 79dB przy 40km/h na 4 biegu. Wizualnie smuklejsza od starej. Nie kojarzę czy już było, ale są dwa korki ![]() Ostatnio edytowane przez piono : 01.03.2016 o 00:58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4313 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 43 min 44 s
|
![]()
Już widzę nowe tematy-tasiemce.
"Jak zmierzyć poziom oleju"? "Nie ma bagnetu, czy mógł wpaść do silnika?" ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4314 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Proporcje podobne mnie się podobają
![]()
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4315 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
![]()
Odwiedziłem dziś salon Hondy w Krakowie i stoi tam demówka ubrana. Powiem tak. Hm. Oryginalne kufry wyglądają niesamowicie tandetnie. Montaż tylnego do plastikowej płyty. Kufry boczne opierają się jedynie na uchwytach przy zadupku i na podnóżkach pasażera. Osobiście bałbym się najmniejszej parkingówki i nie wkładał do nich nic cięższego niż 5 kg. Nie wygląda to dobrze. Przyjrzałem się też oryginalnemu gmolowi. Górne mocowanie wygląda bardzo delikatnie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4316 |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Kalisz WLKP
Posty: 144
Motocykl: R1200GS
Przebieg: rośnie
![]() Online: 2 dni 20 godz 3 min 24 s
|
![]()
Jak wszystko nowe z gównolitu składane żeby tylko wyglądało. Wróciła 'legenda'
__________________
Olej trzeba mieć w głowie, nie tylko w silniku! XL600V->XRV750 RD07a->XL1000sd01,XT600->XL1000sd02,XT600->XT660X->K1200LT->XL700VA->VFR800X, boxer Sahara->Boxer Sahara,R1200GS |
![]() |
![]() |
![]() |
#4317 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
moi drodzy nie nastawiajcie się iż fabryczne kufry przeżyją każdy upadek ... i nie dotyczy to tylko nowej AT, jeżeli kufry mają się łatwo zdejmować to nie mogą być skręcane do stelaża fi 8mm na motylki poprzez łącznik z simblocku!!!
a płyty tylnego kufra tak na wstępie raczej bym się nie obawiał jeżeli plastik jest "nie łamliwy" to wytrzyma dużo bo amortyzuje uderzenia w R1100GS miałem tylną płytę org. z plastiku oraz kufer org. plastikowy i 50tkm tłuczenia się po małych i dużych wertepach.. nic się nie urwało ![]() Poczekajcie może niebawem ktoś wystruga jakieś solidne stelaże oraz gmole i będzie można walić w glebę... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4318 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 661
Motocykl: RD07&1000RR
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
![]()
Nie no, spoko
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4319 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4320 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa / Ankara
Posty: 354
Motocykl: SD 04
Przebieg: 17000 +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s
|
![]()
tak jakby metalowe nadwozia (i kufry) wytrzymywały wszystko.
kilka zdjęć (niestety komóra) z Moto Bike Expo w Stambule, najsolidniejsze mocowania rur miał Touratech a także kufry, miejscowy Adventurer Motosiklet Ekipmanlari też nieźle popracował nad kuframi i stelażem. Fabryczne z wyglądu to ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez 07 A-gent : 02.03.2016 o 23:43 |
![]() |
![]() |