Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.03.2016, 22:16   #31
sebol
 
sebol's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,163
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
sebol jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 2 godz 51 min 10 s
Domyślnie

Co do asfaltu i lekkich szutrów to ostatnio bardzo dobrze sprawdziły się Metzelery Tourance . Spokojnie 15k km. wytrzymały. Co do kostek, to cały czas czytam Wasze opinie ......
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś

Ostatnio edytowane przez sebol : 01.03.2016 o 22:18
sebol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.03.2016, 22:18   #32
GATEWAYFL
 
GATEWAYFL's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2015
Miasto: Tarnów
Posty: 69
Motocykl: xt660z TENERE
Galeria: Zdjęcia
GATEWAYFL jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 20 godz 27 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sebol Zobacz post
co do kostek, to cały czas czytam wasze opinie ......
tck 80
GATEWAYFL jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.03.2016, 22:32   #33
sebol
 
sebol's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,163
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
sebol jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 2 godz 51 min 10 s
Domyślnie

To w zasadzie jedyne rasowe kostki na jakich jeździłem. TKC miałem w Mongolii. Dosyć szybko je zjadło.
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś

Ostatnio edytowane przez sebol : 01.03.2016 o 22:34
sebol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.03.2016, 02:22   #34
papko
 
papko's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Inowrocław
Posty: 136
Motocykl: RD07a
papko jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 9 godz 59 min 51 s
Domyślnie

W moim transalpie 600 miałem Scorpiona z przodu i C02 z tyłu. W offie nie znikały wcale, jednak trochę miasta bez oszczędzania manety i pół bieżnika poszło w 2tys..
Na E09 tył + TKC80 przód przejechałem 3tys, to ledwo widziałem zużycie, tył zszedł z 3mm na środku, przód prawie nówka.
papko jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.03.2016, 17:27   #35
Mateusz93
 
Mateusz93's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Andrychów/Kraków
Posty: 142
Przebieg: 11 600
Mateusz93 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s
Domyślnie

To co na tył, gdy w większości czarne?

do ciorania kupię jakiś traktor w stylu C02, ale cieżko wybrać coś na asfalt i lekki off.
Ponoć jak sucho, to opony w stylu K60 robią robotę.

ile jestem w stanie na nich nawinąć na czarnym?
no i pytanie: K60 czy K60 SCOUT?

TKC 80 zjadłem prawie całe w 4k. Droga zabawa, choć z opony byłem zadowolony.

XT 660 R

pozdro!
Mateusz

edyta:

a Karoo3 vs K60?

https://motogumy.pl/Opony_motocyklow...3&typ=MOTOCYKL

Ostatnio edytowane przez Mateusz93 : 03.03.2016 o 17:32
Mateusz93 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.03.2016, 17:55   #36
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Do asfaltu i na szuter K60 Scout , zdecydowanie Scout. Aktualnie mam Karoo 3 i tez sa bardzo fajne ale bardziej terenowe niz K60. Przod troche sie wyzabkowal i halasuje. Nastepny komplet to zdecydowanie K60 bedzie.
Pozdro
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.03.2016, 00:33   #37
ArturS
 
ArturS's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
ArturS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 23 s
Domyślnie

Kostka + asfalt + długi przebieg = delikatnie hamujesz i delikatnie przyspieszasz. Ja TKC80 na przód kupiłem używkę ok 2tys.km i przejechałem na niej kolejne 13tys.km, po czym sprzedałem z motocyklem Ale się pilnowałem. Bardziej agresywne CST C755 pierwszą sztukę męczyłem blisko 10tys.km, a ostatnią (chyba czwartą z rzędu) załatwiłem w niecałe 3tys.km. Krótko pisząc, jak dbasz tak masz
ArturS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.03.2016, 09:37   #38
makary


Zarejestrowany: Feb 2014
Miasto: międzyrzec podlaski
Posty: 11
Motocykl: nie mam AT jeszcze
makary jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 15 godz 7 min 53 s
Domyślnie

Witam a co powiecie o METZELERACH KAROO T warto kupić czy nie. Planuje wyjazd do Albani i zastanawia się nad nimi.
makary jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.03.2016, 11:54   #39
Slav


Zarejestrowany: Jul 2011
Posty: 25
Motocykl: xl600v
Slav jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 godz 3 min 24 s
Domyślnie

__________________
.
Slav jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Spalona kostka??? Maras Układ elektryczny i zapłonowy 14 23.10.2016 12:48
tripmaster: kostka i żarówka mucha_dub Układ elektryczny i zapłonowy 4 17.07.2013 22:48


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.