![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Posty: 528
Motocykl: KTM 1190 adv
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 11 godz 10 min 26 s
|
![]()
Po wymianie uszczelniaczy w RD04 przy licznikowym przebiegu 98k km, zużycie oleju spadło ok 3 setki, dodatkowo zauważyłem, że oliwa znika dopiero po przekraczaniu ok 6k obrotów. Jak jeździłem np praca-dom bez szaleństw to oliwa nie znikała.
__________________
Raz na wozie, raz w nawozie CUinHell na forum TA |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Administrator
![]() |
![]()
Dopisz ile spalała przed wymianą uszczelniaczy by mieć porównanie.
Jak pierścienie zgarniające nie nadążają to przy wyższych obrotach silnik będzie łykał.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Posty: 528
Motocykl: KTM 1190 adv
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 11 godz 10 min 26 s
|
![]()
5-6 setek żłopała. Czyli u mnie wymiana poskutkowała więcej niż te 30% o których piszesz. Ale stawiam, że silnik miał grubo więcej niż licznik pokazywał.
__________________
Raz na wozie, raz w nawozie CUinHell na forum TA |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,268
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 12 godz 55 min 25 s
|
![]()
Dobra pany, ja to tez przerabialem i podpisze sie pod tym zeby wymieniac uszczelniacze bez wyciagania silnika i sciagania glowic. Ale dopiero wtedy gdy mamy 200% pewnosci ze te uszczelniacze sa jedynym powodem ubytku oleju. U mnie np dodatkowo byly wyrobione prowadnice zaworow wydechowych(duzy luz "na boki" wyczuwalny pod palcami) i co wtedy czy cala robota nie bedzie na marne? Wydaje mi sie ze ten temat nalezy zrobic konkretnie (dojdzie jedynie ewentualnie koszt uszczelek pod glowice i przy okazji bedzie wglad na komore spalania), co da nam spokoj na pare lat
![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez WojtekBBI : 14.03.2016 o 22:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() |
![]()
Ja kiedyś w trampku wyciągnąłem silnik, zmieniłem uszczelniacze zaworowe i przy okazji łańcuszki rozrządu. Spalanie oleju pozostało jak wcześniej.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
![]() Wybacz ale nie podałeś żadnych danych technicznych pomocnych w ocenie twojego przypadku. Ale dobrze że nie wzrosło ![]()
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana uszczelniaczy dl 650 | Kawka | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 04.12.2015 19:59 |
wymiana uszczelnień pompy hamulcowej RD04 | Vooytas | Hamulce, kola, opony | 3 | 05.06.2011 11:19 |
Remont silnika - wymiana oringów | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 10.05.2011 21:33 |