|
Uk³ad elektryczny i zap³onowy Monta¿, demonta¿ oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napiêcia, CDI, okablowanie, ¶wiat³a, bezpieczniki, prze³±czniki, ¶wiat³a stopu, czujnik nó¿ki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzêdzia w±tku | Wygl±d |
02.02.2009, 23:32 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wroc³aw
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam ju¿ Afryki
Online: 4 miesi±ce 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Na szczê¶cie wymiana co 48 000km
|
03.02.2009, 00:39 | #12 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: ³ód¼
Posty: 411
Motocykl: R 1100 GS
Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
|
mi sie udalo trafic na afryczke z irydami, co prawda tylko 2 swiece by³y irydowe,naatomiast te wewnêtrzne niewidoczne byly ngk. Czy to moglo byc celowe dzia³anie czy to czysta glupota niemca?
|
03.02.2009, 01:23 | #13 |
Administrator
|
Ramires , moje do¶wiadczenia z NGK s± bardzo dobre ( u¿ywam od wielu lat), Vectr± robi³em nawet do 80000km i chodzi³y lepiej ni¿ oryginaly po nieca³ych 30000km....ale to w samochodzie...
W AT na jednych swiecach podci±gno³em pod 20tyskm( jako¶ tak wysz³o) i chodzi³y bardzo dobrze, po zmianie na nowe ¿adnej róznicy.
__________________
AT03 |
03.02.2009, 12:18 | #14 |
ReGeNeRaToR
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
Online: 1 miesi±c 5 dni 17 godz 4 min 54 s
|
Ja wkrecilem irydowe 4 sztuki , od momentu kiedy sie pojawily sa to jedne z najlepszych swiec do motocykli i innych nie stosuje.
Wad± jest ich cena ale robi sie na nich przebiegi rzedu 60.000 zaletami sa : - wysoka odporno¶æ na zaweglenie - wysoka odporno¶æ na zalanie - kilkukrotnie wyzsza temperatura elektrody wewnetrznej z tego co zaobserwowalem w kilku motocyklach minimalne zmniejszenie zuzycia paliwa. Co do swiec z dzielon± elektrod± sadzê ze to tylko chwyt marketingowy , co niby ma daæ rozdzielenie elektrody ? iskra i tak bedzie taka sama jak w swiecy z elektroda nie dzielon± i ma to ¿aden wp³yw na jako¶æ zapalania mieszanki. Oczywi¶cie nie biore pod uwage materia³ów z jakich zrobiona jest ta ¶wieca.
__________________
END of TRANSMISSION |
03.02.2009, 13:30 | #15 | |
Cytat:
|
||
03.02.2009, 13:45 | #16 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Lbn/Miasteczko ¦l.
Posty: 1,535
Motocykl: TT600E, DR650
Galeria: Zdjêcia
Online: 1 miesi±c 3 tygodni 1 dzieñ 14 godz 11 min 12 s
|
Ja jezdze tylko na NGk(w aucie zakladalem rowniez Denso,ale NGk lepiej sie sprawdzaja)koszt niewielki,jakies 44-50 komplet,wymieniam raz w roku niezaleznie od przebiegu.Na obecnym zestawie mam zrobione 17 tys
|
03.02.2009, 14:44 | #17 |
ReGeNeRaToR
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
Online: 1 miesi±c 5 dni 17 godz 4 min 54 s
|
Ngk mocno podrabiali swego czasu. Pewnie jeszcze s± w sklepach.
Widzia³em na stronce NGK jak odró¿niæ podróby od orygina³ów. http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/fake/
__________________
END of TRANSMISSION |
03.02.2009, 18:26 | #18 |
Administrator
|
u¿ywam tylko orygina³ów
__________________
AT03 |
11.03.2009, 15:53 | #19 | |
Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 155
Motocykl: Tiger 1050
Online: 4 dni 5 godz 41 min 18 s
|
Cytat:
|
|
|
|
Podobne w±tki | ||||
W±tek | Autor w±tku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
przewody zap³onowe | Wójcik | Uk³ad elektryczny i zap³onowy | 5 | 12.06.2017 09:14 |
modu³y zap³onowe-kto regeneruje? | SDz | Uk³ad elektryczny i zap³onowy | 30 | 05.02.2012 11:54 |
¶wiece irydowe do AT | rambo | Silnik, sprzêg³o, skrzynia | 92 | 08.11.2010 12:06 |
Po¿yczê modu³y zap³onowe i tarcze sprzeg³owe do xrv 650 | majo | Wszystko dla Afryki | 13 | 26.03.2009 21:26 |