![]() |
![]()
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
![]() Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
![]()
Zauważyłem, że wszystko mam od sadzy z tyłu - stelaże etc.
Wytarłem i po 50 km znowu - sprawdziłem świece - czarne, suche. Sama sadza, za dużo paliwa, na obu cylindrach, czyli zła synchronizacja raczej odpada. Śruby składu w tej Afryce były wkręcone na maksa czyli już nie zmniejszę nawet ilości, ktoś je dokręcił tak, że były urwane łebki (tzn miejsce na śrubokręt), zamówiłem forumowe i po kilku godzinach walki je wymieniłem, choć nie bez strat. Nie mam teraz spisanych rozmiarów dysz, ale z tego co pamiętam (zimą sprawdzałem) były stockowe. Co teraz? Zjeżdzać z rozmiarem dysz? Choć to nie rozwiązuje przyczyny. Filtr zmieniałem, uszczelniałem w międzyczasie dolot, nic to nie zmienia. Ssanie czyściłem, wymieniłem też przy okazji plastikowe śruby ssania na mosiężne z forum, kilka razy je poprawiałem, nie uwierzę, że z ssania ciągnie (tzn z niedomkniętego). Wydech fabryka. Może wrzucić mu przelot? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2015
Miasto: Krosno Odrzańskie
Posty: 83
Motocykl: RD04
Przebieg: 114000
![]() Online: 2 tygodni 23 godz 9 min 59 s
|
![]()
Może olej po prostu bierze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
![]() Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
![]()
Kazmir, zastanowiło, i...? Odpowiedzi nie znam, a nawet się nie domyślam, stąd wątek. Obroty równie dobrze może mieć podkręcone na lince, jak dla mnie, więc nie wiem czy nie miałaby wolnych obrotów z wkręconymi śrubami.
Ostatnio dopiero zmieniałem śruby, bo tak to nawet nie wiedziałem co tam jest narobione. Oleju raczej nie bierze jakoś specjalnie, zrobiłem nią z 2 tkm i oleju nie dolałem, tzn nie ubyło. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,321
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 16 godz 8 min 52 s
|
![]()
A poziom paliwa ? ? ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dubiecko
Posty: 323
Motocykl: Ktm620sx, RD07a
Przebieg: 67
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 13 godz 12 min 13 s
|
![]()
Nie ma co gdybać. Gaźniki na stół, serwisówka do ręki i wszystko posprawdzać.
Może świeca zdycha lub dziura w membranie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
![]() Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
![]()
Membrany sprawdzałem - ich szczelności nie - jedynie na oko - wyglądają jak nowe, Afryka zresztą też nie taka stara - 2001, to starość raczej odpada.
Świece zmieniałem, nic to nie dało. Uch, czyli wychodzi, że sprawa nie taka łatwa prosta... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,016
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 16 godz 23 min 59 s
|
![]()
Sprawdź: poziom paliwa, czy trzymają zaworki i czy domyka się ssanie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
![]() Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
![]()
Panowie, nie wiem czy ja byłem zbyt po spożyciu, czy przyczyna jest inna. Ostatnio na wykręconych 1 obrót śrubach zrobiłem traskę 250 km. Dzisiaj rozbieram, patrzę na świece i są przyjasne czyli za ubogo. Wykręcam je właśnie na jakieś 2 i 1/4 obrotu, robię zaraz synchronizację i zobaczymy po kolejnych paru km jak to będzie. Może świece poprzednim razem sprawdzałem nie po trasie i zdążyły się osadzić? Nie wiem, ale wygląda, że dałem ciała i sytuacja nie jest tragiczna, a pacjent może żyć.
Pytanie tylko jeszcze jedno, a może i dwa: 1) Dlaczego jest sadza na stelażach skoro świece są jasne/zbyt jasne? Według mnie nie powinno być sadzy przy zbyt ubogiej mieszance. 2) W Afripedii brak zdjęcia gdzie jest ta śruba synchronizacji. Czy to jest ta między gaźnikami? Jeżeli tak, to może ktoś doda do Afripedii to zdjęcie? Zrobione z poziomu tylnego cylindra w kierunku przodu motocykla ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez adoado0 : 04.06.2016 o 12:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,892
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 4 dni 58 min 17 s
|
![]()
To ta śrubka. Jak odkręcisz manetę do końca to jest dostęp śrubokrętem z miejsca jak robiona jest fota.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
świece irydowe do AT | rambo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 92 | 08.11.2010 12:06 |
filtr powietrza i świece | rambo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 06.08.2009 11:45 |
Świece zapłonowe | ramires | Układ elektryczny i zapłonowy | 18 | 11.03.2009 15:53 |