|
|
|
|
#1 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Każdy motocykl wymaga personalizacji. Tak jak wychodzi z fabryki nie wszystkim odpowiada, jednak to zaledwie kilka % użytkowników, wiec producent ma na takich oczekiwania wyjebane. Nie mniej jednak ludzie na seryjnym moto jeżdżą a tylko nieliczni narzekają. Ale te głosy nielicznych są najbardziej słyszalne, reszta nie klepie w klawisze tylko robi swoje, znaczy jeździ.
Mada, 10 letnie zawieszenia EXC czy LC4 to epoka kamienia łupanego w stosunku do 10 letnich zawieszeń Showa z CR czy CRF. Nowa AT to motocykl dedykowany dla kogoś co najwyżej pojedzie szutrem czy dziurawym asfaltem, patrzmy obiektywnie na zastosowania tego moto. Marketing i reklamowe filmy nie odzwierciedlają założeń konstruktora, wymagasz więcej musisz wymienić zawias, zrobić setting i wtedy można zapierdalac po krzaczorach, pod warunkiem ze masz potencjał i doświadczenie robić to na 200 kg klocku. Zapytaj Dominika ile kosztowało go zrobienie zawieszenia w tym zajebistym niby seryjnym zawiasie w LC8, żeby dojechać do mety Tuarega. Zdrowia.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
ok, ale czy tam jest mowa o krzaczorach? skoro mieli 200kg to raczej 2 osoby + bagaż ... czyli nic szczególnego większość tak ma. Amorek może był wadliwy i tyle po co robić z tego zamieszane... w BMW amorki z ESA też padają, bez ESA także tylko mniej. Mi nawet ohlins padł i nie był to motocykl enduro... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Bez względu na to czy jechali po szutrach, dziurawym asfalcie czy równiutką autostradą, jakiś element może ulec uszkodzeniu, spadają promy kosmiczne warte miliardy monet. A tu zdechł tylko amor i tyle.
Mada zgadzam się z Tobą, tylko ja nie kupię nowej AT, choć uważam ze to bardzo fajny motocykl. Nie wszystkie serwisy działają tak samo to wyłącznie kwestia importera i wynegocjowanych warunków. Honda zrobiła CRF-e po to żeby zrobić na złość tym co ją kupili .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . Ostatnio edytowane przez Adagiio : 24.05.2016 o 17:00 |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
skoro mowa o gwarancjach to wg.mnie aż się prosi aby UE zrobiła z tym porządek i skończyła z jakimiś bzdurnymi wyłączeniami z gwarancji, wracając do tematu to ciekawe czy ktoś z taką odmową poszedł do sądu ? bo nie wyobrażam sobie aby sprężyna mogła się zużyć przez niewłaściwe użytkowanie zwłaszcza w tak krótkim czasie
lipa materiał lub jego wada innej opcji nie ma.
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 24.05.2016 o 22:16 |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
ma ktoś podobny problem z startem silnika? pod filmem 3 osoby potwierdziło to u siebie... |
|
|
|