![]() |
#4941 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
![]()
Towar trudno dostępny jest towarem elitarnym i bardziej pożądanym. Mozna tedy za niego wiecej kasy wolac. Pierwsze prawo marketingu.
__________________
GS über alles!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4942 |
![]() |
![]()
Nasz rynek dla Hondy jest niczym. Wazniejsze rynki sa gdzie indziej i tam sie pcha produkcje. Niejako Africa to towar reglamentowany. Nie jest to wyjatek. Tak sie dzieje w duzej ilosci marek.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4943 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 18 godz 4 min 29 s
|
![]()
Kto wlasnie odjechal czerwoną w manualu w wawie?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4944 |
![]() |
![]()
Myślę, że to kolega Chrupa z Krakowa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4945 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4946 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
dzięki za info, ja wykorzystuję fakt pojawienia się AT do ćwiczenia słabej silnej woli, szczerze przyznam nie jest łatwo
![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 21.06.2016 o 15:16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4947 |
![]() |
![]()
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4948 |
Zarejestrowany: Jun 2016
Miasto: Kraków
Posty: 15
Motocykl: CRF1000 & XV1900S
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 56 min 43 s
|
![]()
tak, zgadza się
![]() sądząc po pytaniu, to pewnie Ciebie widziałem wyjeżdżającego z serwisu :P ps. może i dałem się złapać w sidła marketingu, ale w tym przypadku jestem z tego faktu zadowolony ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4949 |
![]() |
![]()
I jak sie jechalp na dotarciu? Nie jechales S8?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4950 |
Zarejestrowany: Jun 2016
Posty: 14
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 23 godz 37 min 58 s
|
![]()
Rano po S8 W Wawie ja docierałem testówkę z MCS'u. Mam objechane obie z DTC i manuala. W grudniu rozsypałem sobie kolano ( wiezadło krzyżowe). Więc sprzedałem R1200GS ADV bo ten sezon mam i tak w D...pie. Po pięciu latach z kolejnym GS coraz bardziej się skłaniam ku nowej Afryczce. Miałem kiedyś RD07 i dobrze ją wspominałem. Potem same GS i jeden KTM950. Nowa Afryczka mnie urzeka zawieszeniem i ogólnie poręcznością. Nie wiem jak inni, mnie bardziej pasuję chyba manual. DTC jakoś te biegi wrzuca bez składu i ładu. Miałem krótko raptem przez 18 tysięcy VFR1200 z DTC i tam mi pasował ten wynalazek. W Afryce kłuci mi się automat z enduro. Jazda po wertepach i zastanawianie się który bieg mi zaaplikuje Wielki Mozg przerasta mnie. Proszę tych co mają DTC i zrobili parę tysięcy kilometrów o jakieś podsumowanie. Wiem ze każdy chwali to co ma, ale może ktoś obiektywnie się wypowie. Mnie w Afryce bez DTC podoba się prostota. Zero jakiś.piardów elektronicznych. Systemy bezkluczykowe zawieszenie elektroniczne to moim zdaniem przerost formy nad treścią. ABS i TC to max tego co powinno być. Reszta to gadżety. W Afryce jedynie co mi się nie podoba na pierwszy rzut oka to cena i jakość akcesoriów. Centralna noga nie dość ze jest opcja odpłatną to działa opornie, nie wspominając o manetkach podgrzewanych za chore pieniądze czy totalnie gównianych gmolach. Kolejna wada to te plastikowe spinki. W Transalpie 650 ciągle mi się gubiły a plastiki były takie lekko rozdyndane. Oj się rozpisałem.
|
![]() |
![]() |