![]() |
#4951 |
![]() |
![]()
Może i oryginalne manety drogie, ale oxfordy to zupełnie do niej nie pasują, a przesuwajaca się guma lewej manety,może zablokować klamkę sprzęgła.
Alternatywą dla oryginalbej centralki jest SW-motech |
![]() |
![]() |
![]() |
#4952 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
![]() Cytat:
![]() - Czuć wyraźną różnicę po użyciu trybu G - moc oddawana jest dużo płynniej niż w standardowych trybach - Codzienna jazda jak skuterem ![]() - W codziennym użytkowaniu nie brakuje mi klamki sprzęgła Na razie trafiłem na dwa przypadki, w których DCT się nie sprawdziło: - w czasie treningu na torze. Musiałem szybko przełączyć się na tryb manualny, bo automat w żadnym trybie (D, S1, S2, S3) kompletnie sobie nie radził w takich warunkach (gwałtowne przyśpieszanie i hamowanie, szybkie winkle). Przy użyciu przycisków + i - miałem już pełną kontrolę i jazda stała się przyjemnością. - w czasie treningu jazdy precyzyjnej między pachołkami. Brak możliwości wysprzęglenia i przygazówek mocno utrudnia manewrowanie w takich warunkach. Musiałem wypracować nową technikę: trzymałem przepustnicę cały czas lekko otworzoną by mieć równe obroty i pomagałem sobie mocno tylnym hamulcem. Jak się DCT zachowuje w ciężkim terenie nie mam pojęcia, bo się w taki nie zapuszczam - brak umiejętności. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4953 |
Zarejestrowany: Jun 2016
Miasto: Pruszków
Posty: 4
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 1 godz 56 min 15 s
|
![]()
Odebrałem dzisiaj swoja Afrykę... pierwsze wrażenia takie sobie ale z każdym kilometrem coraz bardziej mi się podobała na razie jeden niepodważalny mankament tylne podnóżki przeszkadzają w jeździe, kilka razy dzisiaj o nie zaczepiłem, reszta do ogarnięcia
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4954 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa / Ankara
Posty: 354
Motocykl: SD 04
Przebieg: 17000 +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s
|
![]()
tylne podnóżki przeszkadzają w jeździe
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4955 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Dobrze że podnozki a nie kierownica.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4956 |
![]() |
![]()
Jak sie odkręci sety to moze i wygodniej,ale likwiduje sie punkt podparcia przy glebie i rama bardziej podatna na wycieranie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4957 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Krakow
Posty: 95
Motocykl: f650gs
![]() Online: 5 dni 4 godz 20 min 25 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4958 |
![]() |
![]()
Oooo uderz w stół, a ekspert od wszystkiego sie odezwie....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4959 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Krakow
Posty: 95
Motocykl: f650gs
![]() Online: 5 dni 4 godz 20 min 25 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4960 |
![]() |
![]()
A pytanie z innej beczki, co się stanie jak AT będę serwisował od początku poza ASO, ale nie w garażu tylko znanej na rynku firmie, zwłaszcza w świetle tego że już niedługo nie będzie Hondy Poland
|
![]() |
![]() |