![]() |
#5011 |
Administrator
![]() |
![]()
No to jesteś 500 euro do przodu. Widzisz jak szybko zarabiasz kasę
![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5012 |
![]() |
![]()
Się ma talent!
Biedni sąsiedzi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5013 |
Zarejestrowany: Jun 2016
Posty: 14
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 23 godz 37 min 58 s
|
![]()
Wiem tylko tyle ze Leo Vince daje jedną puszkę do pięciu różnych motocykli, różnią się potem tylko mocowaniem. Więc bym się nie nakręcał na och i ach. Jedyne moim zdaniem koncówki warte swojej ceny robi Akrapovic, reszta to ozdóbki które psują zazwyczaj charakterystykę silnika. Mi na Leo GS palił więcej, stara RD07 na Mig paliła więcej, mocy jakoś więcej nie było. Tyle ze więcej huku. A Akrap w VFR dał więcej mocy mniejsze spalanie, w KTM Akrap też się sprawdził. Ale to moze być A(m)oto Sugestia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5014 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
LC8 po montażu akrapow powinno się zmienić mapy zapłonu by nie walil w kominy. Mapa do akrapow jest minimalnie słabsza, chyba o 2 km
|
![]() |
![]() |
#5015 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: sulechow-londyn
Posty: 277
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5016 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 469
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 27 min 47 s
|
![]()
Gadzety od AltRider
https://youtu.be/0ECIR71u6nY Pozdrowienia D Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#5017 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 648
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
|
![]() Cytat:
Gorzej jakby na gaźnikach była ![]()
__________________
Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5018 |
![]() |
![]()
aj. nie bylbym tego taki pewny
![]() ostatni przyklad z Varadero - po zalozeniu Akrapow pojawila sie irytujaca dziura w okolicach 2300-2500 wiec w bardzo uzytkowym zakresie obrotow. po demontazu problem ustapil. podobnie mial kolega w DL1000. nowe tlumiki i dziury w obrotach. trzeba sprobowac - a noz widelec bedzie ok. jak nie - to trzeba pytac madrych ludzi od tuningu cyfrowego. power commandery, szmery bajery ![]() ps. ktos wie czy jest juz dostepna do crf1000 jakas literatura? jakas instrukcja serwisowa. rozkladowki itp? sa juz schematy zlozeniowe w sklepach z czesciami? ok - znalazlem: http://www.bike-parts-honda.com/moto...0AG-22510.html zaraz zobaczymy co łona tam ma w brzuchu ![]() p.p.s. znalazlem takie cos. ciezsza artyleria ![]() http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=chip_tuning o i taki cos znalazlem - pisze, ze to oryginalna zabawka made by honda. moze i do crf1000 sie cos takiego pokaze: http://powersports.honda.com/experie...081380635.aspx
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 10.08.2016 o 15:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5019 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5020 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
https://www.micronsystems.de/dynojet...rica-twin.html Widzialem jeszcze jakies inne z US co ma czujnik temperatury w Airbox i jakos oszukuje oryginalny komputer. Ja chyba bym tego nie pakowal do CRF.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |