![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 294
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 19 godz 14 min 51 s
|
![]()
czad wynalazek. nie wpadlem na to.
szlag. bylem afryka w Rzeszowie pare dni temu. żaluje ze nie podjechalem Szynszyl, dalbym Ci zarobic pare groszy za fachowa diagnostyke ![]() a tej masy, w zyciu bym nie znalazl. jeszcze raz dzieki! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 294
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 19 godz 14 min 51 s
|
![]()
wtyczki obejrzane. wszystkie wygladają czysto, styki elegancko błyszczą. przeleciałem je preparatem do konserwacji stykow.
klemy, mialy troche nalotu. zielonkawe śrubki, rdzawe blaszki. obskrobane szczoteczka z miedzianego drutu, obsikane i zlozone. Masowy kabelek ktory mi pokazaleś Szynszylu bez zastrzeżeń. Bezpieczniki wszystkie ladne. Stycznik rozrusznika również bez zastrzeżeń. obsikałem go (preparatem do styków ![]() Złożyłem z powrotem jak bylo i uruchomilem pojazd. woltomierz na wylaczonym silniku pokazywał 12.5V czyli chyba w sam raz. na pracujacym eleganckie moje ulubione 13.6V. na pracyjącym silniku, swiatlach mijania i drogowych 12.5V. Czyli chyba też prawidłowo? kurcze, naprawil się? te klemy nie byly takie znowu brzydkie.. ale odrobine zielonkawe/rdzawe. mozliwe ze taki serwis skromny zalatwił sprawe? musze odrobinke pojezdzic i zobaczyc co bedzie - obserwujac woltomierz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 851
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 14 godz 55 min 38 s
|
![]()
Na światłach trochę mało podmień regler - (oczywiście zależy gdzie jest wpięty woltomierz)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
Ile pokazuje woltomierz na dlugich i przy obrotach 4 tys?
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Jeszcze jedno mi przyszło do głowy a mianowicie czy w akurat jest wystarczająco wody?
|
![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
![]()
I dlatego zapytalem o techologie aku. Czy kwas czy welna czy zel.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 600
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 19 godz 30 min 25 s
|
![]()
Akurat siadający regulator może dawać takie objawy, że raz działa dobrze a raz nie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 294
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 19 godz 14 min 51 s
|
![]()
akumulator ma napisane tylko że ''nie otwierać!''. niestety nie ma nic wiecej. ma nie cale 2 lata - Franz wymienial jak kupowalem od niego.
wyglada zwyczajnie, nie jest odkształcony, rozszczelniony, wywalona obudowa, nic. Zrobilem test Szynszylu, 4000obrotów ze światlami drogowymi napięcie woltomierza 11.8V. 4000obrotów ze swiatlami mijania napiecie woltomierza 13.8V. to dobre czy złe wskazania? jelsi to ważne, to woltomierz jest wpięty chyba w kable na których kiedyś był tripmaster . chyba. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() |
![]()
Trochie malo pod obciazeniem
![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 294
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 19 godz 14 min 51 s
|
![]()
czyli coś nie jest prawidłowo. szkooda
![]() pan mechanik wraca z urlopu za pare dni, juz sie zaanonsowalem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 12:12 |