![]() |
#5111 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Mocny zachód
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#5112 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2016
Miasto: BB okolice
Posty: 60
Motocykl: Trampek
![]() Online: 4 dni 20 godz 33 min 30 s
|
![]()
Polski akcent w światowej produkcji
![]() https://www.youtube.com/watch?v=KlOilAyS_to Brawo Radek ![]() aa komu się nie chce całości oglądać to 1:03:04 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5113 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 30 s
|
![]()
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5114 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: sulechow-londyn
Posty: 277
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s
|
![]()
W starej afryce handbary by nie odpadly 😁
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5115 | |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Galway
Posty: 262
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 7 min 51 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5116 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Byłem dzisiaj w Honda Mannheim. Tu zupełnie nic nie wiedzą o 2017. Jakie kolory czy regulacja szyby będzie czy tempomat. Zero. Ale na rynek niemiecki będą zmiany w modelu. Przede wszystkim będzie emisja spalin e4 a nie e3 jak teraz. A więc bedzie inny wydech i napewno inne parametry silnika.Nie będzie wolno ingerować w ABS tak więc nie będzie go można wyłączać a co za tym idzie nie będzie funkcji G na jazdę w terenie. Co do momentu i mocy też nic nie wiadomo. Zastanawiam się co jest ważniejsze w tego typu motocyklu. Ustawianie szybki i tempomat czy jednak możliwość wyłączenia ABS u i norma e3. W sumie ten wydech i jego brzmienie naprawdę mi się podoba. Diler w Mannheim sprzedał 65% z DCT a 35 % manuala.
Ostatnio edytowane przez myku : 08.09.2016 o 21:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5117 |
![]() |
![]()
Ło matko,zawsze można wyciągnąć bezpiecznik ABSu hehe, ale tryb G jest tylko w DCT, to manuala ominie? A czym e3 różni się od e4?, jakiś wykastrowany?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5118 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Inna emisja spalin . Ciekawy jestem jakie plany ma Honda Polska
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5119 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Spełnienie E4 zamiast E3 pomijając dwukrotnie zmniejszenie emisji wymaga dodatkowo ODB1 czyli dołożą elektroniki. Pewnie będzie też.inny wydech.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5120 |
![]() |
![]()
ABS można "wyłączyć" przez postawienie moto na centralce wbicie 1 i gaz, trzymając hamulec. Kontrolka się zapala, że jest błąd i abs nie działa - na oba koła. U mnie bez centralki się tak stało jak na piachu dodałem gazu z hamulcem.
|
![]() |
![]() |