![]() |
#5151 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5152 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5153 |
![]() |
![]()
Ja bym nic nie zmienił. No może felgi i handbary na czarne zamienił..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5154 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Nic mnie tak nie wkurza jak reset TC. Nie wiem ile już gleb zaliczyłem w terenie przez to gówno. Może ktoś wie jak to przerobić w taki sposób, żeby pamiętało ostatnie ustawienie po wyłączeniu zapłonu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5155 |
![]() |
![]()
No kwestia przyzwyczajenia, ja nie mam z tym problemu, bo wiem ze za każdym razem wiem,ze muszę wyłączyć
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5156 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Jak latasz w ciężkim terenie gdzie co chwila trzeba komuś pomagać lub ciebie z błota wygrzebują to się o tym nie pamięta. W sobotę na Ukrainie pomagałem kumplowi na stromym podjeździe. Potem na szybko do swojego odpał, pełen ogień pod górę a tu zmulenie zjazd w koleinę i gleba a jak system pracuje to nie da się go wyłączyć.
Na czarnym mam to w dupie bo nie powoduje to żadnego niebezpieczeństwa ale w terenie to tragedia. Opcja pamięci ostatniego ustawienia powinna być niezależna od zapłonu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5157 |
Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Warszawa,Poznań
Posty: 8
Motocykl: CRF1000L / BMW R NINE T
Przebieg: 10000
![]() Online: 5 godz 4 min 45 s
|
![]()
tak samo w automacie opsja Drive. Chcialbym by bylo caly czas S. Da sie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5158 |
![]() |
![]()
Emek,
"tu zmulenie zjazd w koleinę i gleba a jak system pracuje to nie da się go wyłączyć" Co masz na myśli? Ja mogę włączyć/wyłączyć w każdym momencie - stojąc na włączonym zapłonie, odpalonym silniku i w czasie jazdy..? Ale faktycznie, mogło by pamiętać ostatnie ustawienie sprzed zgaszenia silnika. Co do zmian to, mogła by mieć też elektronicznie sterowane zawiasy. Ależ bym się bawił. A tak wstyd się przyznać, pokręciłem sobie trochę przy tyle i trochę przód utwardziłem. Odbicia/dobicia nawet nie ruszyłem... Ostatnio edytowane przez tommi : 03.10.2016 o 11:29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5159 |
![]() |
![]()
Emek chciałby jak w BMW GS, ale skośnookie nie pomyślały o tym
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5160 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
W czasie jazdy jak tył dostaje uślizgu miga ci kontrolka TC i silnik jest dławiony. W tym czasie nie możesz ani zmienić ustawienia ani wyłączyć TC. Innymi słowy ruszam pod górę i zapomniałem wyłączyć TC, tył się ślizga, silnik muli więc już wiem że zapomniałem, w tym momencie wciskam guzik aby wyłączyć TC i się nie da. Da się dopiero wtedy jak system nie jest aktywny (kontrolka nie świeci).
Nie wiem jak jest w GS ale chciałbym jedynie aby zawsze pamiętało ostatnie ustawienie czyli jak se ustawię tak mam zawsze aż sam tego nie zmienię. |
![]() |
![]() |