![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,321
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 16 godz 8 min 52 s
|
![]()
Ok -jutro zadzwonię i zapytam bo dziś już trochę późno. Co do względności - nie idzie- to się oczywiście zgodzę dlatego napisałem o przejażdżce. Jakbym nic nie napisał do południa proszę napisz mi
![]() Ostatnio edytowane przez Zmyler : 18.10.2016 o 22:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Posty: 133
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 4 godz 21 min 51 s
|
![]()
Dzięki, moto w proszku to i tak się nie spieszy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lisków
Posty: 250
Motocykl: TransAlp PD06/PD10
![]() Online: 6 dni 19 min 58 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() |
![]()
proste keihiny jak w 90% V-ek Hondy. uszkodzenie membran bardzo mozliwe.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Posty: 133
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 4 godz 21 min 51 s
|
![]()
Dzięki Panowie, w najbliższym czasie będziemy walczyć z gaźnikami.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,321
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 16 godz 8 min 52 s
|
![]()
W przypadku który wcześniej opisałem z tego co się dowiedziałem był -syf w paliwie +uszkodzenie pompy.Ale całkiem inne objawy niżu Ciebie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lisków
Posty: 250
Motocykl: TransAlp PD06/PD10
![]() Online: 6 dni 19 min 58 s
|
![]()
Nieodmiennie dziwi mnie "'walka","walczymy".
Z kim,z czym? Gaźnikami,oporną materią? Może raczej-naprawiamy,reperujemy,odnawiamy? Ech,gdyby przodkowie mieli tylko takich wrogów,z którymi musieli "walczyć"... Podobnie jak z przymiotnikami,pisanymi z dużej litery.Plaga tego i innych (równie szacownych) forów,blogów. Powodzenia w naprawie gaźników PC 800 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() |
![]()
A co jest w gaznikach z pc800 tak szczegolnego ze jest klopot z ich naprawa/serwisowamiem? Pytam bo nie mialem nigdy w rece ale wygladaja na zwykle Keihin podobne do tych z np. Rd04 czy Trampkow. Czym sie rozni ich budowa i serwis?
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lisków
Posty: 250
Motocykl: TransAlp PD06/PD10
![]() Online: 6 dni 19 min 58 s
|
![]()
Nic szczególnego nie ma w tych gaźnikach.
Ciekawostką może być fakt,że przy nieseryjnym filtrze powietrza (tu konkretnie K&N), silnik najlepiej pracował na dyszach głównych o rozmiar lub dwa mniejszych niż oryginał. Sprawdzone na dwóch egzemplarzach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Posty: 133
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 4 godz 21 min 51 s
|
![]()
Hmm, ciekawa informacja na temat korelacji K&N dysz. Na razie brak czasu więc jeszcze chwilę zejdzie zanim to wszystko ogarniemy.
Co do "walki" to raczej z własną głupotą i brakiem umiejętności ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |