|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
22.07.2016, 14:55 | #33 |
Moje robi wszystko, a mojsze chodzi najrówniej
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
02.11.2016, 16:15 | #34 |
Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
A u mnie z kolei pompa co jakis czas dziwnie pracuje.
Cyknie sobie raz na kilka sekund, co jest zupełnie prawidłowe. No ale czasami jakby jej odbije i zaczyna pompowac jak wściekła. Ciśnienie nie ucieka, przełącze parę razy między rezerwą, a normalnym, i działa poprawnie. Nie mam pojęcia z czego to wynika - jak zdejmę wężyk dolotowy to paliwo leci, także nic przytkane nie jest, a ewidentnie jest to związane z dolotem. Jak przy nim pogrzebię to przechodzi. Jak to 'przejezdzę' to też przejdzie. Sorry, wiem że w mojej Afryce dużo rzeczy chodzi dziwnie. |
02.11.2016, 19:47 | #35 |
lusterkiem ją
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! |
|
03.11.2016, 09:35 | #36 |
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 760
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 6 dni 20 godz 59 min 59 s
|
__________________
Pas zieleni to także pas |