![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku
![]() |
Wygląd
![]() |
|
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Moim zdamiem to nie problem TPS bo w cieple dni nie wystepuje. TPS informuje ECU na ile uchylona jest przepustnica i to wraz z danymi z czujnika cisnienia atmosferycznego i IAT oraz temperatury wody pozwala przewidziec ilosc powietrza dostajacego sie do cylindrow w suwie ssania. ECU w oparciu o te dane otwiera wtryskiwacz na dany czas bo cisnienie paliwa jest stale. Przy nizszej temperaturze mieszanka powinna byc bogatsza.
Gdyby TPS szwankowal bylyby problemy z paleniem rowniez na cieplo i z plynnym wzrostem obrotow, falowaniem itp. Tym czasem na cieplym mieszanka jest optymalna i silnik zapala. Ponawiam pytanie o wolne na cieplym.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dusi ją na zimnym | ozeh | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 28.08.2016 09:32 |
Problem że startem | tom500 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 30.07.2015 12:53 |
Metaliczny strzał na zimnym | KML | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 19.09.2011 13:04 |