![]() |
![]()
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 39 min 30 s
|
![]()
Od paru lat dosiadam DRkę i moto z zawiasem fabrycznym jest ok, ale jest ono fajne jak latasz parę dni w offie. Jak jest to dwa tygodnie to już zaczyna się czuć łapy i krzyż.
Na szczęście wymiana zawiasów za niewielkie pieniądze nie jest problematyczna. Wejdź sobie na gang DRkowy i poczytaj wątki o modach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Galway
Posty: 262
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 7 min 51 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: WSCHOWA
Posty: 213
Motocykl: TT600R,XT660Z
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 48 min 55 s
|
![]()
Wszystkie były produkowane przez Belgarde
Pierwsza wersja miała to po prostu zawarte w nazwie modelu TTS,TTE Belgarda
__________________
XT660ZTT600R |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Generalnie pod nazwą Belgarda najczęściej postrzegane są modele TT600S i TT600E.
Ale to nie do końca tak - po prostu włoska marka Belgarda weszła w kooperację w Yamahą celem wznowienia TT w latach 90-tych (o ile pamiętam wcześniejsze TT600 zakońćzono w japonii w 91r.). I tak powstała TT600S, najbardziej terenowa TT. Na jej bazie TT600E i późniejsze aż do RE po 2000r. Belgardy to ogólnie TT-tki po 93r., ale popularnie za Belgardę uznaje się najczęściej TTS z lat 93-95 i chyba tak była oznaczana przez producenta. Tyle wiem, ale nie wiem na pewno więc może mnie ktoś poprawić. Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Asia
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Złotoryja/ Wrocław
Posty: 2,287
Motocykl: XL750, CRF300RALLY
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 17 godz 27 min 24 s
|
![]()
A kto mi powie jak to jest z Hondą Montessa? Dużo motocykli Hondy pochodzące z Włoch mają oznaczenia HM.
Ciekawi mnie co i jak. Ktoś mi kiedyś powiedział że motocykle HM nie mają rozrusznika i mają więcej mocy ale to chyba nie w każdym motocyklu jest regułą. wytapatalkowano
__________________
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Montesa to marka trialowa hiszpańska która w pewnym sensie jest legendą. W połowie lat osiemdziesiątych Hąda wykupiła większość udziałów w zakładach Montesy żeby tam produkować swoje motocykle - i w jakimś stopniu utrzymać markę motocykli trialowych.
Myślałem że marka Montesa występuje tylko przy motocyklach trialowych ![]() ![]() Sam jestem ciekaw jak to jest z tym HM? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Asia
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Złotoryja/ Wrocław
Posty: 2,287
Motocykl: XL750, CRF300RALLY
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 17 godz 27 min 24 s
|
![]()
No właśnie moja crf to jest HM. Trochę się zdziwiłam jak pojechałam po moto a tam na ramie i w papierach HM. Przejrzałam potem internety i bardzo dużo crfek to nie Honda a HM. I praktycznie wszystko co trafia do Polski z Włoch tak ma.
wytapatalkowano
__________________
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Importerem i dystrybutorem motocykli off Honda w IT jest Red Moto, pozostałych Honda Italia. Red Moto zleca przeróbki i homologację zespołowi Zanardo, często CRF-y tak sa we Włoszech oznaczane. CRF-y aby przystosować je do homologacji enduro dostawały kit Athena poj. 490 cm i rozrusznik, reszta była taka sama. Moto montowane w IT mają początek nr. ramy Z a CRF-y J czyli made in japan.
Stare Transalpy i Africi mają początek ramy HM przy krótkim VIM, co nie oznacza Honda Montesa tylko Honda Motor.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Galway
Posty: 262
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 7 min 51 s
|
![]()
Podsumowując najlepszą opcją wydaje się dr650se, potem tte. Ttre z tego co piszecie raczej odpuścić.
Tts pomijam bo rozrusznik musi być. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,759
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Jak masz dobrą TT600RE z rozrusznikiem i celujesz w soft enduro
to się nie zastanawiaj tylko bierz. TT600RE to nowsze wydanie TT600E. Ładniejsze Do lekkiego off całkiem wystarczająca. Fajną prostą i bezawaryjną wyprawówkę sobie zrobisz napisałeś " potem tte. Ttre z tego co piszecie raczej odpuścić. " Rozróżniasz to? Miałem kilka TT TT600E z zawiasem S i ohlinsem S. I tak waga zbyt duża by zawieszenie wykorzystać od ski . Do skakania? Była i 600S i TT600E i 600RE ....i tą bierz tą 600RE jeśli masz blisko i w dobrym stanie KTM 690 i WR250R jak masz kasę to patrzyłbym na stan . Motocykle dobre ( jak cię stać to bierz) Panie , jakie stelaże ? Worek na siedzenie i bagaznik Maly tankbag. Baba w domu i zabawa jest przyjemna ( z kolegami)
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 16.02.2017 o 16:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |
TTR600 vs TT600 vs XR600 Pomóżcie | Artuditu | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 13.07.2011 09:06 |