11.03.2017, 16:11 | #11 |
No ale co? Zapierdzielił w korzeń/kamień i się urwało :|
wykciukowane |
|
11.03.2017, 19:13 | #12 |
Michał
|
Zdjęcie było już w innym temacie, nie rozumiem co wnosi do tego?
|
11.03.2017, 21:26 | #13 | |
21490 euro za manuala
Jest klika elementów , które w motocyklu zwłaszcza typu enduro powinny być podstawą bezpieczeństwa. IMHO do tych elementów zaliczyć należałoby podnóżki. Jaka jest pewność, że zrobisz hopkę (o szosowych aspektach przemilczę, bo na samą myśl co się może stać na ruchliwej drodze skóra mi cierpnie) i będzie jeden mały pęcherzyk powietrza w odlewie (porowatość) i zabijesz się bo ten gównolit pęknie? Niech pęknie stelaż pod kufer centralny h... z nim, ale nie podnóżki!!! Moim zdaniem jest to spaprane konstrukcyjnie. Set powinien być inaczej zaprojektowany, a oś obrotu samej "stopki" bliżej ramy, coby właśnie jej "korzeń" nie urwał. Za to są piękne karbonowe osłony i niebieski przewód, który może ma na celu uspokojenie ducha kierownika. Cytat:
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. Ostatnio edytowane przez Kazmir : 11.03.2017 o 22:44 |
||
12.03.2017, 00:06 | #14 |
880220111
Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,050
Motocykl: XR 250R,XR 650R
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
To już tą bym bardziej wolał,i też jest do sprzedania chyba... uwielbiam takie choinki he he XR też tak teraz stroję...
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ Ostatnio edytowane przez motomax : 12.03.2017 o 00:09 |
12.03.2017, 08:53 | #15 |
Michał
|
Kazmir, ale to wklejone zdjęcie jest ze standardowej NAT, w tej rejli zmienili podnóżki, więc może i ich mocowanie
|
12.03.2017, 09:01 | #16 |
Zakonserwowany
|
Jakiś czas temu wklejałem fotkę tej AT, moim zdaniem to najładniejszy motocykl z dużych enduro jaki widziałem, te czerwone rury bym wymienił a kolorystyka HRC miodzio.
Preznetacja na moto days w Romie : https://www.youtube.com/watch?v=KbX7m_xaYLY
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. Ostatnio edytowane przez Adagiio : 12.03.2017 o 13:05 |
19.03.2017, 15:51 | #17 |
Zarejestrowany: Jun 2016
Posty: 14
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 23 godz 37 min 58 s
|
Rally
To jest rally dla frajerów, taki rally jak katalog Touratech'a. Leszcze to kupią. Ci co się scigają to zrobią sobie motor po swojemu, pomijając że nowa AT nie nadaje się na bazę do ścigania. Jest tak o 100 kg za ciężka, ma mało mocy i niczym się nie wyróżnia. Zwykły drogowy motorek i nie ma co z niego robić nagle Rady to Race. Każdy fabryczny KTM z serii EXC jest dużo lepszą opcją.
Ostatnio edytowane przez ATnet : 19.03.2017 o 15:54 |
19.03.2017, 22:54 | #18 |
Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: teraz to Stolica
Posty: 333
Motocykl: Suzuki DR-Z 400 E
Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 45 min 7 s
|
To oczywiste, mało kto startuje w rajdach oferta jest dla ludzi, którzy chcą mieć nieco inne moto a wizualnie nie wygląda źle.
|
28.03.2017, 16:14 | #19 |
Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,146
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
Ja tam się jakoś nie mogę przekonać. Ja wiem że to nie liść i wogóle, Afryka zawsze była ciężkim klocem więc waga tutaj specjalnie nie razi...
Powiem tak - honda ma jakąś taką dziwną tendencję do udziwniania dobrych projektów. Przykładem niech będzie... honda CRX honda crx (XRV RD04!) To było super auto. Naprawdę - honda robiąc CRXa chyba miała dwie zasady: - ma byc lekkie - ma zapierdalać I zrobili malucha co ważył 800kg a pod butem siedziało 140 koni. A potem zrobil crx II (XRV RD07) - tak naprawdę lift. CRX został CRXem. A potem poszli o krok dalej i zrobili CRX del Sol. (Nowa Afryka) I choc to fajne auto to już nie to samo. Z zapierdalacza zrobili babskiego kabrioleta. Kolejne ambitne a później zjebane projekty to Honda Accord która aż do wersji VI była super autem. A teraz? Ni to golf ni to passat. I chyba tak troche jest z nową afryką. Została marka, została legenda. A cała reszta? To naprawdę taki super motocykl?
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ |