![]() |
![]()
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Temat rzeka i bardzo indywidualny,ale musze przez niego przebrnac.Jak macie ustawione przednie i tylnie zawieszenie?Ile klikniec i obrotow maja poszczegolne sroby.Ile wazycie przy swoich ustawieniach i gdzie na nich jezdzicie.Jakie jest ustawienie fabryczne,bo u mnie cos nie teges.Przyz malych nierownosciach cos wali z przodu jakby metalicznie i mam wrazenie ye to cos w widelcu. Napiszcie jesli mozecie jakie sa wasze ustawienia i zaczne eksperymentowac
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: sulechow-londyn
Posty: 277
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s
|
![]()
Na zbiorniku powinienes miec naklejke ,jakie cisnienie w przednim widelcu ma byc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Ustawilem zawiesztenie wg servisowki i jest o niebo lepiej niz bylo.I teraz mam pytanie bo wyczytalem na watku w innym dziale,ze standartowe ustawienia tycza sie wygi 75-85kg czy jakios tak.A jak ktos wazy wiecej to czy powinno sie isc w kierunku twardszego ustawienia na teren i asfalt czy jak?Cz pododawac wszystkie klikniecia i obroty w kierunku H czy S?Moge eksperymentowac alechce miec jakies wytyczne czy cos,jak ruszyc temat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Może pomoże:
http://x-cross.pl/wysockich-sposob-na-amory/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Dzieki. Chyba właśnie o to mi chodziło. Teraz tylko pozostaje opisać która środa za co odpowiada i kręcić. Manual mam po angielsku ale już dojdę do ładu. Dzięki
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Podszedłem z miernikiem do pomiarów i coś tam dodałem, cos ująłem, generalnie przód mieści sięw dynamicznym SAGu, tyłowi brakuje, doszedłem do maxa napięcia wstępnego,ale dalej jest za duże ugięcie. Natomiast w instrukcji obsługi jest chyba błąd, bo napisali, ze standardowo jes 7 kliknięć od ustawiebia minimalnego, a mnie wyszło,ze od maxymalnego, bo dodałem 4 i zostały tylko 3, a wszystkich klikcięć jest 36.
Natomiast mam pytanie czy pełny obrót przy regulacji bezstopniowej, to jest 180 stopni jak jest śruba z wycięciem na śrubokret, a 360 haj sześciokątna Chodzi mi o regulacje w NAT W centrum na srubokret jest odbicie a szesciokąt na napięcie wstępne jak na obrazku ![]() Ja mam tak w stusunku do tego co wyjechalo z fabryki, waga 92 kg +3 klik napiecie wst. tył -1 klik odbicie tył + 4 obrót napięcie wst. przód + 3 kliki dobicie przód - 3 obroty odbicie przód |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Born Bad, Dying Worse
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 26
Motocykl: CRF 1000L Adventure Sports
![]() Online: 13 godz 18 min 45 s
|
![]()
Ja ważę 94 kg i mam 175 cm wzrostu. Przód usztywniłem o jeden stopień a tył bez zmian i jest ok. Na "fabrycznym" przód mi za bardzo nurkował przy hamowaniu. teraz vsyo harasho.
__________________
Star Riders Brotherhood Iron Butt Association #56638 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Ale czym usztywniłes, dobiciem czy napieciem wstępnym?
Po wyższych ustawieniach, nic nie nurkuje,ale ciut za twardy,odjąłem 1 obrót napięcia z prodzu i 1 dobicie. Z tyluzmniejszylem o 2 napięcie,dodałem 2 dobicia i odjąłem 2 odbicia zobaczymy. Ale jak przód da sie dynamiczny sag, ustawić, to tył klęka i nawet na max napięciu jest 9 cm ugięcia |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Wezcie jeszcze napiszcie ktora sruba jak sie nazywa,napiecie wstepne,dobicie,odbivie,przod i tyl-Niby wszystko jasne ale bedzie jeszcze jasniej.Ja teraz jezdze na ustawieniach fabrycznych,ktore sam ustawilem wg manuala.108kg zywca plus ciuchy.Narazie badam co i jak.Potem bede po 1 kliknieciu jechal w gore,a potem po jednym w dol az wreszcie bedzie idealnie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Przód: ta sześciokątna na górze to napięcie wstępne, w srodku na śrubokręt na na odbicie -te chodzą bez kliknięć, ta na dole od spodu lagi to na dobicie
Tył: pokrętło to napięcie wstępne, na dole po lewej podstawa amora do odbicie, na gorze po prawej przy tym gazowym czymś amora to dobicie, te wszystkie 5 chodzą na kliki |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ustawienie prześwitu okienek w dolnej części lag. | CzarnyEZG | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 23.10.2014 14:15 |
Ustawienie amora | Leonr2 | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 28.03.2013 09:44 |
Highlands Scotland – Lewa jego, lewa jego, lewa jego mac! [2010] | bajrasz | Trochę dalej | 85 | 12.06.2012 02:17 |
moto z UK, ustawienie swiatel | dery | Regularne czynności serwisowe | 11 | 19.09.2008 00:50 |