![]() |
|
Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... |
|
Narzędzia wątku
![]() |
Wygląd
![]() |
|
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 648
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
|
![]()
Jak mówiłem
![]() Tylko nie mówcie, że jest to bezpieczniejsze, szybsze, łatwiejsze lub bardziej komfortowe, niż opcja w której opona czeka na miejscu docelowym. Bo nie jest. Dociążamy moto, poszerzamy je. Tracimy komfort jazdy. Nie raz widziałem opony po bokach mocowane tak, że przy pełnej pracy zawiasu, opona obijała o grunt, podobnie jak przy dużym złożeniu w zakręcie, co wyglądało KURWSKO niebezpiecznie. Z drugiej strony...nie padła też informacja o jakim dystansie my tu sobie gdybamy. Na Ukrainę, Rumunię czy nawet Bałkany, to raczej spoko. Myślę, że przesadzam...ale gdziekolwiek dalej, wożenie opon ze sobą jest ciężkie do logicznej obrony.
__________________
Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso" |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szybka pomoc - sprężyste blaszki w tylnym hamulcu | Krzych_BBI | Hamulce, kola, opony | 2 | 19.06.2015 22:16 |
Luz na tylnym kole | STRUś | Rama, zawieszenia, napęd | 28 | 09.08.2011 12:30 |
Problem z tylnym amortyzatorem ;/ | Kuba | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 30.05.2008 17:36 |