|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
To musisz zapytać kogoś kto ma Holana czy nie ma kłopotu z obniżeniem kanapy. Po mojemu ten stelaż jest niedopracowany i wykonany po prostu chałupniczo. Są miejsca w CRF do zakotwienia stelaża po 2 z każdej strony. Hepco i TT z nich korzystają. Holan wymyślił prostacką rurę dokręcaną pod kanapą i opierającą się na plastiku wokół oryginalnych punktów mocowania (nawet jak się nie opiera to może do tego dojść).
![]() Widać że dorobienie płaskowników do rurowego stelaża to już dla nich za wysokie progi. Poniżej Hepco. ![]() Do tego te śmieszne rurki mocowane do bagażnika od spodu. ![]() Dla mnie to koncepcyjna pomyłka. Może i działa ale jest nieestetyczne a do tego chcą za to 1100 pln. Za Hepco dałem ok 600 pln. Mam od Holana płytę na tył, którą zrobili dla mnie pod mocowanie Rotopaxa. Śruby na imbus obkręciły się podczas dokręcania, zrobione z gównolitu, powłoka zlazła od sezonie a obrabiarka na której to powstało to chyba z zeszłego wieku pochodzi i napędzana jest silnikiem parowym. Krzywo, nierówno, brak symetrii, krawędzie są ostre i niewykończone. Słabo. Na plus tylko cena. Ostatnio edytowane przez Emek : 11.04.2017 o 14:45 |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 50 min 33 s
|
Zgadzam sie z Emkiem.Przepajacowane to mocowanie do plastikowego stelaza
.Touratech i inni zrobili to logicznie i porzadnie a tu jakis cyrk,ktorego nie rozumie.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Varadero 1000 | mswawa | Inne - dyskusja ogólna | 58 | 07.11.2015 16:36 |