![]() |
#5501 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
A ogolnie w zeszlym roku zrobil na motocyklach ponad 100K
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5502 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5503 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
To średnio dziennie 274 km. Mnie wyszło 60
![]() Iron Butt. Szacun. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5504 |
![]() |
![]()
Czy ja mam coś ze wzrokiem, czy zniknął cały temat "crf 1000 okiem użytkownika"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5505 |
Zarejestrowany: Dec 2016
Miasto: Pomiechówek
Posty: 12
Motocykl: Crf1000l
![]() Online: 3 dni 20 godz 19 min 24 s
|
![]()
Uff, już myślałem ze ze mną coś nie tak i nie mogę znaleźć .
Wysłałem pytanie do admina w sprawie tego tematu (było tam wiele fajnych informacji), ale jak na razie brak odzewu ![]() Cofam co powiedziałem, jest w dziale informacja ze sie coś pokiełbasiło i wycięło wątek. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Witja : 19.04.2017 o 20:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5506 |
![]() |
![]()
Wątek "okiem użytkownika zniknął" a 551 stron tego wątku to sporo do szukania więc zadam to oklepane pytanie tu:
Jak wrażenia z jazdy i użytkowania w porównaniu z LC 8 albo GS 800 ? Od dłuższego czasu przymierzałem się do LC 8 ale teraz zaczynam rozważać afrykę.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5507 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
LC 8 1190 ADV R miałem okazję ostatnio przetestować. Ogień, ogień, ogień. W porównaniu z tym modelem NAT to osiołek a raczej żółw. KAT ma jednak wady. W kłębie jest szerszy co powoduje, że jest mniej wygodnie niż na NAT dla osobników o krótkich nogach, do tego jaja się palą od cylindra mimo, że jest jakaś termiczna osłona pod kanapą. Impotencja po dłuższej podróży niemal gwarantowana
![]() Ja bym wybrał NAT choć KAT daje ogromną frajdę bo siła ciągu jest niesamowita ale to ponad 50 kucy więcej i większa pojemność. Moim subiektywnym zdaniem KAT do zapierdalania a NAT do podróżowania. Nie mam odniesienia do 950/990. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5508 |
![]() |
![]()
Chodziło mi o 950/990. Na asfalcie fajnie mi się nim śmigało ale w letni wieczór grzało od silnika bardzo, nie wiem czy nie denerwowało by mnie to na dłużej. W terenie nie jeździłem 950 ale słyszałem opinię że narowisty jest i trudniejszy do opanowania niż np GS 800.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5509 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
No 950 jest narowisty, ale kwestia pracy sprzęgłem i gazem i da się pojechać nawet na klepiącej korbie i pełnej trakcji. Tylko zapomnij o traktorowatej charakterystyce.
GS800 dużo łagodniej oddaje moc, ale pazur LC8 jest kwintesencją tego moto ![]() Grzanie w dupę przeszkadza jak się stoi w korku np., a tak to nie przeszkadza. Nie miałem nigdy wrażenia, że mi się topią jaja czy coś.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr Ostatnio edytowane przez bicio : 26.04.2017 o 12:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5510 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Tak naprawdę to najbardziej dokuczliwe było to walenie gorącem po jajach a jechałem krótko. Nie wiem czy 950/990 tez tak mają ale dla mnie to porażka. To nie było po prostu promieniowanie ciepła, raczej buchało gorącem. Nieprzyjemne a na długim dystansie i w ciepłym klimacie słabo to widzę. Może jest jakiś patent na tą przypadłość bo poza tym to trudno się przypieprzyć. Fajny sprzęt.
|
![]() |
![]() |