![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Szczecin
Posty: 64
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 20 godz 4 min 35 s
|
![]()
Ja ostatnio kupiłem na alle.. zestaw bitów z odwrotnym gwintem "rebity"
https://www.youtube.com/watch?v=fLpWqajmmFU nie miałem dostępu do śrub (łebki w otworach w cewce) u mnie się sprawdziły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
Wykręciłem kilka śrub zwykłymi wykrętakami z marketu i dawały rade. Wszystko zależy od stopnia zapieczenia i dostępności gwintu. Kiedyś mój kolega pojechał do jednego "szklanego" serwisu pod warszawą i za wykręcenie urwanego gwintu lusterka zaśpiewali 150zł
![]() ![]()
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,892
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 4 dni 1 godz 33 min 32 s
|
![]()
Z przed chwili. Śruba m6 w bloku aluminiowym. Nawiercic otwór. Dobrać torx średnicą większy trochę niż otwór po wiertle. Czubek torxa zeszlifowac na stożek by ułatwić wprowadzenie torxa w otwór. Wbić i wykręcać
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
ok ale po co niszczyc klucz? sa od tego narzedzia zwane wlasnie wykretaki.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,892
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 4 dni 1 godz 33 min 32 s
|
![]()
Potrzeba chwili
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
![]()
Wypraszam sobie !!! mój pies nie ma pcheł
![]() a sposób z torxem tez daje rade.
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]()
Problemów ciąg dalszy. Uszkodzona śruba to sworzeń zacisku przedniego na którym są zawieszone klocki. Na początku wiertło mniejsze później trochę większe i wykrętak dobrze zaciął się i... złamał. Mam teraz złamany wykrętak w uszkodzonej srubie. Co dalej?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() |
![]()
. mialem podobny problem. odkrec zacisk i w imadle spróbuj krecąc sworzniem
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() |
![]()
Też tak miałem. Rozciąłem sworzeń, wyciągnęłem klocki, zgiąłem kikut od strony klocków i kręciłem. Jak już ruszył to wyprostowałem i wykręciłem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw napędowy, jaki + gdzie tanio w Wawie | Marcin SF | Rama, zawieszenia, napęd | 20 | 01.05.2013 09:14 |