![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Mam przerąbane :)
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: WTA
Posty: 1,656
Motocykl: RD07a
Przebieg: stoi
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 14 godz 55 min 9 s
|
![]()
Niezbilansowane odprowadzanie energii cieplnej z jej wytwarzaniem. Proste.
Żeby było lepsze chłodzenie musi być większa efektywność wymiennika ciepła poprzez jego powierzchnię wymiany albo sprawność tejże. Zupełnie nie rozumiem, dlaczego takie modyfikacje spotykają się z krytyką. Wszystko można usprawniać w afri - zawiechę, światła, opony, napęd a reglera który się często przegrzewa nie ruszaj. Ja bym tam proponował jakiś mini KERS zamontować i chłodzenie freonem zainstalować. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Administrator
![]() |
![]()
Ano zwykła normalna praca która średnio osiąga ok 60*.
Wybaczcie ale jeszcze trochę to ktoś wymyśli układ chłodzenia regulatora wodny połączony z mini chłodnicą plus mini wentylatorek ![]() Arecki-skoro twój regulator mial zaledwie 43* to raczej pracował w zbyt "zimnych "warunkach a ty mu jeszcze lodówkę na plecy zapodałeś ![]() Fajnie to wykombinowałeś ![]() Temat był wałkowany więc nie będę się rozpisywał przypomnę tylko oczywistą oczywistość, jeśli połączenia( kostka) ma dobry kontakt i jeśli klemy na akumulatorze mają dobry styk to sprawny regulator osiągnie swoją roboczą temperaturę i tyle. Pomysłowym jest zastapienie kostki lepszym kontaktem np polutowaniem kabli i wydaje się jedynym uzasadnionym. Pozdrawiam wynalazców ![]() ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Regler można wystudzić poprzez właczenie podgrzewanych manetek
![]() Jazda bez świateł również mu nie służy. Chyba że cześć diód padnie i spada ładowanie, to może się okazać że jazda bez świateł jest szansą na podładowanie tszoda |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
księgowy...
![]() |
![]()
Wszystko już było, ale przypomnę, trzeba koniecznie założyć miernik ładowania, żebyś "widział" ładowanie i wtedy reagować wcześniej na różne przypadłości
![]() pozdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
U siebie robiłem test, a mianowicie sprawdzałem ręką z braku odpowiedniego termometru temperaturę regulatora...kolejno: - bez świateł , obniżony poziom elektrolitu ( przed dolewką) temp ok 50* -bez świateł ale po uzupełnieniu akumulatora temp wyczuwalna nieco niższa -włączone światła a potem jeszcze drogowe i stop dała odczucie że temp jeszcze troszkę była niższa. Oczywiście nie chodziło mi o super dokładne pomiary ale o stosunek odbioru prądu do temp regulatora. Dlatego też włączanie świateł zaraz po uruchomieniu ( z wyjątkiem opcji posiadanego rozładowanego akumulatora) jest wskazane a w skrajnych wypadkach np grzanych manetek. Aha jeszcze co do kostki , podczas tych pomiarów dało się wyczuć na kostce temp ciutek większą niż ludzkie ciało posiada standardowo czyli określiłbym na np 40* lub "letnia" ale nijak to się miało do ryzyka jej stopienia. To samo dotyczy jednego z przewodów dochodzącego do kostki ,również określił bym go jako "letni. To tyle, a decyzje podejmujcie już sami.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Mizerna Kruszynka
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
![]()
Czyli wasza teoria jest spiskowa ?
pt: "Jak ma sie zjebać to sie zjebie i tak"
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Wasza przez duże W
![]() Mi padło przez kostki. to uciąłem i polutowałem kable. I spokój |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Administrator
![]() |
![]()
No cośty, jaki spisek?
Jak ktoś chce przyczepić sobie lodówkę do regulatora to czemu nie. Napisałem że każdy sam decyduje ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 105
Motocykl: RD07
![]() Online: 7 godz 39 min 0
|
![]()
Pomiar temperatury nie był dokonany na samej powierzchni któregoś z żeberek reglera a w od ok 2mm od niego więc temperatura rzeczywista pewno była większa (samego reglera). Sprawdzałem temperaturę nie po to żeby sprawdzić wartość rzeczywistą a po to żeby sprawdzić różnicę jaką przynosi dodatkowy radiator. Pozatym temp powietrza była ok 5st C więc pewnie stąd ogólnie zaniżony wynik.
Zanim założony został radiator od kompa polutowałem przewody i wtyczki już nie było więc nie wiem jaki byłby efekt z felerną wtyczką ![]() A radiator i tak zalegał mi na półce więc znalazł swoje miejsce. ![]() Jeśli chodzi o brudzenie się radiatora od błota to rzeczywiście trzeba chyba założyć gumową osłonę w pewnej odległości od niego i nie będzie się brudził ![]() Myślę że skoro najważniejsza sprawa czyli kable są polutowane i jeszcze dodatkowo obniżona jest temp regulatora przez radiator to powinno być oka. I tu mam jeszcze jedno pytanie...czy macie jakiś sposób na bardzo mocne przykręcenie klem do aku? Bo co podnoszę siedzenie to aku jakiś tak luźno jest dokręcony ![]() ![]()
__________________
...linkę gazu w ręku mam... Pozdrawiam, Arecki |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
locktite kropelke na gwint, i prublem znikł
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 08:20 |
Regulator Napięcia Jaki?? | darkier | Układ elektryczny i zapłonowy | 46 | 17.10.2022 13:04 |