![]() |
![]()
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,519
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
![]()
sporo więcej niż kropla
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() |
![]()
na zdrowy chłopski rozum powinno wypychać tylko to co jest w samyym odpowietrzniku. kropla, dwie i więcej nie. bo skąd.
a jak zawiecha? twarda? kopie po łapach? może po prostu taka konstrukcja tego odpowietrzenia - jest długi otwór od dołu to i z 4 krople się uzbierają podczas pracy. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 40 s
|
![]()
Odgrzeję kotleta - u mnie zaczyna się to co u KML, czyli wywala olej przez zaworki odpowietrzające lagi przy jeździe poza asfaltem. Jest go różnie - czasem kropla a czasem więcej...generalnie po naciśnięciu zaworka słychać to "psss" ale nie wiem, czy to normalne, że wywala olej czy może jednak wywalić zaworki i wkręcić tak jak w oryginalne, śrubki?
A może to kwestia samych zaworków? Jak jest u Was? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 111
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 27 min 56 s
|
![]()
Rozumiem ,ze wiecie o tym ,ze odpowietrza się lagi gdy są wysunięte na maksa a koło w górze ?tak by nie powstawało ciśnienie .
__________________
__________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne ![]() KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 40 s
|
![]()
Ja wiem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,417
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 17 godz 55 min 43 s
|
![]()
Jak wywala olej przez zaworki to nadają się jedynie na śmietnik. Ssanie powietrza górą może przyśpieszyć "zapaść" uszczelnienia lag. Ja wolę śrubki - bo są bez awaryjne
![]() Co jest przyczyną "pompowania" lag ![]()
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 40 s
|
![]()
Ja mam Marzoghni w X i nie wiem, czy zaworki to gadżet czy ulepszenie fabryki...uszczelniacze i oleum zmienione przed wyprawą czyli jakieś 6 k km temu (mają góra 2 miesiące)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Buzer-czy jest sens? | Dzymy | Archiwum | 24 | 26.01.2013 10:15 |