01.08.2017, 20:51 | #91 |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 451
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
Kurde. Odpowiedziabym ci gościu,ale jak piszesz do rozmówcy per "ty" z małej, a o sobie piszesz "Mi" z dużej, to zatracam sens by odpowiadać. Umknęło ci więcej niż myślisz. Na tym forum jest dużo za i przeciw NAT. Ja nie jestem zauroczony tym motocyklem, ale to jest wątek napisany pod kątem kształtowania opinii przed zakupem. Taka przejażdżka 20 kilometrowa z opisem tego jak obsługiwałeś motocykl, którego instrukcji w życiu w ręce nie miałeś,pasuje tu jak kwiatek do kożucha. Zresztą z czytania i pisania też byłbyś niezadowolony, bo interpunkcja to coś, co ułatwia zrozumienie tekstu przez czytającego. Nie masz tej zdolności, więc i efektu zrozumienia trudno oczekiwać.
Oczywiście jesteś pierdołowaty jak sam stwierdziłeś, więc nie mam co więcej tłumaczyć. P.S. Tak dla uzupełnienia, skrzynie skuterowe to zupełnie inna bajka. P.P.S.i nie ciesz się moim szczęściem skoro go nie rozumiesz. |
01.08.2017, 21:26 | #92 |
Kurcze teraz do obsługi motocykla bez instrukcji ani rusz, motocyklizm sięgnął bruku hehe
|
|
01.08.2017, 21:31 | #93 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Cytat:
Ja próbowałem zakolegować się z KATem 1190 i się nie udało (choć fun z zapierdzielania jest nieziemski ale instrukcji nie czytałem). Z F650 GS próbowałem ze 3 lata i 18 kkm (instrukcję czytałem) i też się nie polubiliśmy więc Twoja argumentacja niekoniecznie jest słuszna. Pozwól innym mieć własne zdanie bo Twoje jest Twoje a moje będzie moje. Wolly ma swoje (i dobrze) a Ty niepotrzebnie zaogniasz sytuację bo ktoś myśli inaczej. Wytykasz błędy interpunkcyjne jakbyś zamierzał celowo Wollemu doyebać bo się z nim nie zgadzasz. Zaczynam odnosić wrażenie, że próbujesz stworzyć nowy kult automatu, jako jedynie słusznego rozwiązania a kto się nie zgadza to ch*j. Rozumiem, że automat ma pół cycka więc nieco zalatuje BMW ale nie twórzmy z tego powodu barier. To oczywiście moje, prywatne, subiektywne zdanie. Zdrówka i szerokości. Peace |
|
01.08.2017, 21:52 | #94 |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 451
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
Emek. Zupełnie nie tak. Nie mam zamiaru niczego zaogniać i nikomu dojebywać. Religia DCT? Ok. Ale nie, źle trafiłeś. BMW, też nie. Jestem antyfanem. Jeśli już to szybciej Ąndy, ale za nią też ręki nie dam. Co do Wolly'ego, nie znam, nie chcę nikomu ubliżać, ale jak to mniej więcej ująłeś, forma testu ma się nijak do wydawania opinii. 3 lata na BMW GS i... To jest opinia. 20 km nie stosując zasad obsługi skrzyni w terenie, na oponach nie slużących do takiej jazdy,... NIE! A w drugim poście wyrażenie formy lekceważącej, obliguje mnie do takiej a nie innej odpowiedzi. Żeby nie było, moja odpowiedź była taka jakie mam zdanie i to w temacie ściśle określonym.
Tobie i wszystkim z dużej litery także zimnego piwka w ten upalny wieczór. P.s. Radiolog, nie śmiej się. Każdy kto jeździ latami motocyklami - ja jeżdżę od ok. 20 lat nie licząc komarków simsonków itp. Ale siadając na DCT, wszystkie nawyki biorą w łeb. To jest realnie inna technika, a w terenie to już w ogóle. Stąd uważam, że zanim się zabiera za jazdę w terenie, należy poznać teorię tego motocykla. Ot i tyle. Ostatnio edytowane przez HarryLey4x4 : 01.08.2017 o 22:00 |