![]() |
![]()
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#121 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 37 s
|
![]()
Na razie wiadomo że anodowanie się wyciera, a nie rura. Mam nadzieje że położenie nowej anody załatwi sprawę.
Jest też coś takiego jak twarda anoda http://www.kashima-coat.com/en/exper...shima_coat.php
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 37 s
|
![]()
Może to być położona anoda jedynie w celach 'zdobniczych' Dawniej golenie nie były w ogóle anodowane i jakoś się nie wycierały.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
![]() |
![]()
No właśnie co z tym wycieraniem się wiąże ? Lagi źle będą pracować czy nieszczelności jakieś powstaną ?
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
![]() |
![]()
To pewne, ale czy wytarcie p na powłoce galwanicznej spowoduje luz wpływający na pracę.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
![]() |
![]()
No właśnie, bo pokrywa galwaniczne to chyba idzie w mikronach, a nie mm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
jak jest wystarczająco wytrzymała to i 0.02mm wystarczy. Jeżeli tulejka teflonowa zostanie wytarta z teflonu to może wystąpić zużycie goleni ale w innym wypadku to LIPA jest. Nie raz widziałem zużyte tulejki teflonowe a golenie nie wskazywały zużycia. Więc wszystko wskazuje tylko i wyłącznie na kiepską powłokę goleni.
Ciekawy jestem jak w tym przypadku zadziałałby środki typu ceramizer do układów hydraulicznych - zawsze byłby to najtańszy sposób na ochronę rur. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 27.09.2017 o 15:45 |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 37 s
|
![]()
Podobno są tacy co czują to ze lagi przyblokowuje w jednym miejscu... ja tego nie czuje.
To ze że nie wytarte sa panewki to dobrze wróży bo puki jest na nich teflon to nie wytrzeć się aluminium.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
![]() |
![]()
W kontekście wycierania powłoki takie pytanie mam do szanownego grona:
Czy wytarta powłoka w lagach może objawiać się zwiększonym tarciem statycznym - tzn. trzeba większej siły by wprawić amortyzator w ruch niż siły potrzebnej do utrzymania tego ruchu (nie chcę tu się doktoryzować ale chodzi mi o siłę tarcia statycznego vs dynamicznego). Od jakiegoś czasu mam wrażenie jakbym coraz bardziej odczuwał na kierownicy łagodne pofalowanie asfaltu przy szybszej jeździe. Mam na myśli drogi o bardzo dobrej nawierzchni, które wcześniej uznawałem za równe jak stół, a teraz coraz bardziej czuję i widzę jak cały przód moto się porusza minimalnie góra/dół. Na nierównej drodze amortyzator działa ok i tego zjawiska nie widać. Opony zmienione i jest minimalnie lepiej. Przebieg 28 kkm ale może za dużo czytam na forach i się czepiam zamiast jeździć. Przegląd lag dopiero po sezonie zrobię. Ktoś, coś? Czy to tylko moja wyobraźnia? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Numery serwisowe tarcz i klocków | panzer0873 | Hamulce, kola, opony | 4 | 11.11.2014 15:23 |
Afripedia - Regularne czynności serwisowe | ramires | Regularne czynności serwisowe | 36 | 16.03.2013 15:07 |