|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
13.10.2017, 21:50 | #21 |
Transalp 650- więcej lutowania i roboty z adaptacją.
Transalp 700- szybko i bezboleśnie. http://allegro.pl/transalp-700-09r-r...07323250.html# |
|
13.10.2017, 22:24 | #22 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,014
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Online: 1 miesiąc 21 godz 17 min 32 s
|
Dzięki Artek za pomocną pomoc
Ja obstawiam że to wina regulatora , no bo co innego ? Aku nie wiem ile ma . Edit. Dzisiaj , zanim kupiłem regulator , zajrzałem jeszcze do aku , i się okazuje że sucho .. Po taniości na razie ( destylowana woda 1.60) uzupełniłem , podładowałem i wydaje się że wróciło do normy . Troche tak pojeżdżę i zobaczę czy problem jest dalej . Edit 2 Zakupiłem regler od trampka 600( wolę jęździć z czymś co zrobiła honda i w końcu mam 14,5 V w porywach do 15V Ale tylko pod pełnym obciążeniem Wszystko polutowane ; myślę że będzie już ok . Ostatnio edytowane przez Widmo80 : 17.10.2017 o 22:20 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Niskie ładowanie. | Zet Johny | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 01.08.2014 14:10 |
Słabe światła. | Skydiverek | Układ elektryczny i zapłonowy | 21 | 11.10.2011 14:58 |
Obroty a ładowanie | Michal | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 04.11.2010 00:35 |