|
|
|
|
#1 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Ale mi to nie przeszkadza
![]() To Radarman robi wojnę
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Mnie też ten konkretny fakt nie przeszkadza.
Co mi przeszkadza to to, że szarpie przy zwalnianiu przy ok. 30-40 km/h i to mnie bardzo drażni przy filtrowaniu lub w jeździe z pasażerką (już mam poobijany tył kasku). W związku z powyższym staram się szukać odpowiedzi na te sprawy sam, skoro dealer twierdzi, że wszystko OK. Podejrzewam, że może to mieć coś wspólnego z Euro 4 i ubogą mieszanką, gdyż w styczniu 2016 miałem jazdę testową NAT, które normy Euro 4 chyba wtedy nie spełniały i moto się tak (szarpanie) nie zachowywało. Dopiero od modelu 2017 NAT jest zamulony przez Euro 4... Ostatnio edytowane przez nabrU : 29.10.2017 o 01:11 |
|