![]() |
#122 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Ale tu nie chodzi o to ze sie zapomni wylaczyc kierunkowskazu,ale o to zeby nie wylaczac.Majac DCT najlepiej juz nic nie musiec robic...tylko siedziec
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,959
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 2 min 44 s
|
![]()
Najlepiej to w ogóle nie siadać na moto.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa / Ankara
Posty: 354
Motocykl: SD 04
Przebieg: 17000 +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s
|
![]()
[QUOTE=Emek;557442]
![]() Proponuję kupić samochód. .... Wyrafinowany luksus. Bardziej luksusowy, zwiększone bezpieczeństwo, większy komfort i elegancja. Dzięki wszechstronnemu wyposażeniu dodatkowemu oraz akcesoriom, jesteś w stanie zindywidualizować swój K 1600 GTL na najwyższym poziomie. Luksusowa atrakcja: asystent cofania ułatwia manewrowanie i parkowanie na pochyłym terenie - prawdziwa perełka komfortu podróżowania. Wysokiej jakości elementy chromowane wyróżniają się niepowtarzalnym luksusem. Dodatkowe osłony zderzaka zapewniają stylową ochronę K 1600 GTL. Tłumik sportowy wysokiej mocy od Akrapovic zapewnia wyrafinowane doznania na tym potężnym motocyklu turystycznym, nawet w przypadku jazdy sportowej. Zwiększenie bezpieczeństwa przynosi adaptacyjne reflektory przednie, opcjonalny system ECALL ("inteligentny system wzywania pomocy") od BMW - pierwszym na świecie w przypadku inżynierii motocyklowej. Asystent ruszania na wzniesieniach dodatkowo to kolejny wspaniały element podnoszący bezpieczeństwo, czyniąc kolejną przejażdżkę w góry sukcesem, który osiągniesz bez zbędnego wysiłku. System bezkluczykowy, centralny zamek za pomocą dotknięcia przycisku oraz przednie głośniki zapewnią komfortową jazdę. Shift Assistant Pro oferuje jeszcze bardziej przyjemną i dynamiczną zmianę biegu w górę i w dół. Opcjonalne rozwiązania bagażowe takie jak kufer centralny, torba na zbiornik paliwa oraz kury turystyczne zapewnią wystarczająco dużo dodatkowego miejsca do przechowywania. W związku z tym nie musisz ograniczać się do tego co możesz ze sobą zabrać podczas długiej podróży. To chyba prawdę pisze kobieca prasa "faceci niewieścieją" ![]() (ups! wycięło inny cytat, ten ważniejszy) już jest. Ostatnio edytowane przez 07 A-gent : 17.11.2017 o 23:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
![]() |
![]()
Tiaaaa.... ręczna zmiana biegów, ręczne wyłączanie kierunkowskazów jako wyznacznik męskości (albo czegokolwiek). Jest to jakaś koncepcja... 😀
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa / Ankara
Posty: 354
Motocykl: SD 04
Przebieg: 17000 +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s
|
![]()
no nie! wyznacznikiem męskości obecnie są; spodnie rurki, subtelna woda kwiatowa, dłonie pianisty, fryzurka "tęczowa" itd. nie zagłębiam bo może rozwinąć się kosmiczna dyskusja.
Ostatnio edytowane przez 07 A-gent : 18.11.2017 o 00:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,959
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 2 min 44 s
|
![]() ![]()
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,383
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 35 min 8 s
|
![]()
Jeździłem Crosstourer'erem i Crossrunner'em. Obydwa miały wyłączane automatycznie kierunkowskazy. Ale zacząłem testować, na jakiej zasadzie to działa i działało to różnie w tych dwóch motocyklach.
Nie pamiętam w którym, ale chyba w Crossrunner'ze działało lepiej, a różnica polegała na tym, że jak stałem na postoju i włączyłem kierunkowskaz to migał dopóty, dopóki nie ruszyłem, nie zwiększałem prędkości i nie zmieniały się biegi. I takie rozwiązanie do mnie przemawia. Natomiast w drugim motocyklu odbywało się to na zasadzie odklikania jakiejś ilości mrugnięć. Więc jak stoisz długo na skrzyżowaniu to co chwilę musisz włączać kierunek. Trochę 'bes sęsu' ![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Podobno te ktore mozna sobie zamontowac sa zupelnie inne niz w Crosstourerze.Wlasnie na nie narzeka sporo ludzi.Swoja droga to raczej fajny gadzet zwazywszy na kijowe umieszczenie klaksonu w crfie
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Armenia pod koniec czerwca(weekend Bozego Ciala+ kilka dni) Samolot, a motocykle na miejscu | Mirmil | Umawianie i propozycje wyjazdów | 28 | 01.07.2014 23:37 |
Kanapy w AT - przegląd rozwiazań | podos | Wszystko dla Afryki | 0 | 29.03.2008 14:38 |