![]() |
![]()
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,767
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Sprostowanie... moja afra waży 190kg z połową baku a z maderfikongwymi modyfikacjami (zbiornik, wymiana siedzonka, subframe z alu i ciach wszystkiego) by ważyła 180kg.
Aaa reakcję na gaz ma zajebistą, nie wiem czemu.
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 30 s
|
![]()
Bo się boi że jak nie będzie dobrze chodzić to jeszcze bardziej ją skrzywdzisz...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Marki
Posty: 1,736
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s
|
![]()
Ok myślę że koszta przeróbek gaźnika itp wyjdą drożej jak zrzucanie wagi. Jesli nie pogniewacie się to pójdę na lenistwo i dopytać. Zbiornik z którego trampka? Subframe jest gotowy z czegoś czy hande made? Fotel wtedy z czego?
__________________
KTM 640 Rally ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]()
Afra ma potencjał w silniku,zrób uczciwy porting głowic,wyszlifuj spawy w kolektorach,zastosuj większe tłoki,dorzuć większe dysze i przelotowy tłumnik,odetkaj airbox,założ irydowe swiece i już będzie bardzo fajnie portfel nie ucierpi bardzo a różnica będzie duża,do tego dojdzie odchudzenie a jest na czym i wyjdzie bdb stosunek km/kg... np dystanse kół i dystans między łozyskami kół można z alu zrobić koszt nie wielki a ma pozytywny wpływ na mase nie resorowana,alu zębatka na tył i aluminiowe naciągi łańcucha,drążona oś i już jest zrzut... z afry można bardzo dużo zrzucic
wszelkie modyfikacje
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]() Cytat:
Tak ma ta afra ze zdjęcia w poście mada.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. Ostatnio edytowane przez MaRP : 28.11.2017 o 02:13 Powód: literówka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
Odchudzanie afry ma sens, ale długoskokowa v-ka z czopera zawsze będzie się wkręcać jak zetor. Miszy parch wkręca się i jedzie naprawdę rześko, ale po przesiadce na lc8 reakcja na gaz w afrze to jest slow motion, trochę jak w wolnossącym dieslu, odkręcasz ale silnik i tak rozpędza się swoim tempem. Masy wirujące, długie korby itd.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Marki
Posty: 1,736
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s
|
![]()
Lc8 nie zrobię z tego i nawet nie będę próbował bo szkoda kasy (wiem że łatwo wsadzić kupę kasy na przeróbki ale potem okaże się że taniej kupić lc8). Dlatego odchudzanie będzie najlepszym wyjściem i póki co tyle. Potem w zależności od ilości robót w silniku decyzja będzie nad zasileniem
__________________
KTM 640 Rally ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
Plusy tego pieca są gdzie indziej: ciężko go zdusić i się nie grzeje.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Marki
Posty: 1,736
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s
|
![]()
Póki co nie stać mnie na kupno i serwis lc8 a już o dwóch Moto w ogóle nie mam co myśleć więc dlatego wziąłem od Ciebie ta sztukę co by na co dzień do roboty śmigać a i w teren się wybrać lżejszy. Jeśli jakimiś zmianami niezbyt kosztownymi mogę z niej zrzucić zbędne kg to super bo mojej wagi nie dam rady (lubię jeść
![]()
__________________
KTM 640 Rally ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
A z piecem już coś wiadomo? Nie dawałeś go do Leżana przypadkiem?
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[RD04] Ile oleju w lagach RD04? | Poncki | Rama, zawieszenia, napęd | 20 | 25.02.2014 21:24 |
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 29.07.2008 02:05 |