![]() |
#41 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 49 s
|
![]()
Batzen sprzedany
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Jaworzno
Posty: 325
Motocykl: CRF1000l
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 16 godz 59 min 40 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Jaworzno
Posty: 325
Motocykl: CRF1000l
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 16 godz 59 min 40 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]()
Jakby co to jestem zainteresowany oryginalną szybą od afry. Znaczy tą niską. Można pomyśleć o zamianie na wysoką.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Africa on the Road
![]() Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 253
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 400
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 22 godz 36 min 44 s
|
![]()
Mam w garażu nowa, zdjęta z nowego moto bo założyłem wysoką przy zakupie.
__________________
Pozdrawiam, Łukasz | https://www.facebook.com/africaonroad |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]()
No i?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Zarejestrowany: Mar 2018
Miasto: Legionowo
Posty: 7
Motocykl: NAT 2017
![]() Online: 12 godz 42 min 48 s
|
![]()
witam mam pytanie co by się sprawdziło w moim przypadku lepiej? mam 180 cm siedzenie na niższym ustawieniu i rozważam dwie opcje
1. batzen + oryginalna niska szyba 2.oryginalna niska szyba+ MRA X-Creen Sport (podobno robi robote) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
![]() Cytat:
Podsumowując (kanapa w wyzszej pozycji): 1. Sam deflektor tx1 na niskiej szybie OEM super do 176 cm (troche lepiej niz batzen bez deflektora, no i nie ma dziury na dole po podniesieniu, za to batzen latwiej obnizyc niz zdjac deflektor). 2. powyzej 176 cm - batzen + tx1 lub deflektor tx2 Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 03.04.2018 o 09:30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Zarejestrowany: Mar 2018
Miasto: Legionowo
Posty: 7
Motocykl: NAT 2017
![]() Online: 12 godz 42 min 48 s
|
![]() Cytat:
Ja w takim razie kupie chyba najpierw ten deflektor mra a jak będzie za mało to wtedy dokupie batzena Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
![]()
O MRA nic nie wiem, moje rozważania dotyczą deflektorów ADV przy ich mocowaniach i wysokosciach poszczególnych wersji. ADV ma tą zaletę, ze latwo dostac/zaminic szybę itd.
|
![]() |
![]() |