![]() |
![]()
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Na alternatywe nie trafilem procz tego co podalem wyzej. Hiszpana robote znam bardzo dobrze, a podkladkowe podwyzszenie moze i byc odlewane z gownolitu bo dzialaja tam calkiem inne sily.
Ja sie zastanawiam miedzy tymi anodowanymi a tymi ktore podalem wyzej. |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() |
![]()
Sposób obróbki powierzchni (CNC) nie ma wpływu na wytrzymałość materiału.
Czyli gównolit obrobiony CNC nie jest wytrzymalszy. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 70
Motocykl: XL600V/drz400s
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 12 godz 22 min 57 s
|
![]()
Cena w tych z mimośrodami jest większa nie dla tego prawdopodobnie że jest inny materiał niż w tym chinskim skrawanym tylko, że są 3 elementy do wykonania + śrubki + montaż. W moim przekonaniu jest to bajer, a wytrzymałoć będzie porównywalna tego skrawanego z jednego kawałka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,322
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 17 godz 13 min 39 s
|
![]() Cytat:
Resztę napisał szymon.c Bardziej potrzebuję przesunąć niż podnieść wiec te od Hiszpana to może w innym motocyklu. A tak poza tym to raz mi kiera została w rekach w trakcie jazdy i było spoko. Zaskoczenie zrobiło swoje ale da się jechać ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podwyższenie kierownicy | arturro007 | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 13.05.2015 13:27 |