![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]()
Jak w temacie, oczywiście po dołożeniu pakietu homologacyjnego?
__________________
Serdecznie pozdrawiam. Romek T. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Teoretycznie nie ale znam dwa przypadki zarejestrowania. Nie są to w pełni legalne sposoby
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]()
No to muszę zbierać na EXC.
__________________
Serdecznie pozdrawiam. Romek T. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]()
Aktualnie szukam jakiegoś zarejestrowanego enduro i na OLX czasami bywały zarejestrowane SXF 250 oraz 350, więc pewnie się da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Marki
Posty: 1,736
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s
|
![]()
One z automatu były chyba bez homologacji więc pewnie z innymi papierami się da ale to zawsze jakiś przypał
__________________
KTM 640 Rally ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,759
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
crossa Słabo się sprawdza w enduro.Poszukaj w necie a znajdziesz Widzę, że szukasz po omacku Kup prostego xr250 /400. Zadbany egzemplarz bez inwestycji jest w Twoim budżecie. Minie Trochę czasu zanim umiejętności przewyższa możliwości motocykla. Przez też czas się wiele nauczysz, będziesz wiedział czego chcesz a motocykl sprzedasz bez wielkich strat. Kupując z Twoją wiedzą tematu możesz stracić dużo więcej, możesz też się zniechęcić gdy wybierzesz ogiera lub nie daj Bóg zostaniesz znokautowany w pierwszej rundzie Xr ma też zaletę, że oprócz zabawy i nauki oferuje również możliwości krajoznawcze Na Ukrainie czy Bałkanach Ps. Jak chcesz się dobrze nauczysz jeździć enduro To trzeba zacząć od 125 i cross +tor+ ktoś kto pokaże
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 16.06.2018 o 14:54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Zestrojenie to jedno a 4 biegi w sx to drugie
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Warszawa / Bełchatów
Posty: 263
Motocykl: RD04
Przebieg: Rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 1 godz 55 min 44 s
|
![]()
JA po ostatniej przejażdżce offem z bratem ( na crf 250 i nx 650, zmienialiśmy sie raz na jakiś czas ). Jestem pewien, że cross-ówki to tylko na tor. Twarde jak pierun i nigdy nie wiesz na jakim biegu jedziesz a sprzęgło 0-1kowe .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2015
Miasto: Glisne
Posty: 980
Motocykl: RD03
Przebieg: posiada
![]() Online: 2 miesiące 6 dni 20 godz 9 min 35 s
|
![]()
Crossów ka średnio nadaje do przejażdżek,dłuuga jedynka która służy do startu na torze kiedy nie ma czasu na zmianę biegu i reszta nadbiegi, ostro zestrojony silnik z takim pierdolnięciem kiedy wchodzisz w zakręt to nie ważne na jakim biegu wyrzuca,do tego twardo zestrojone zawieszenie które musi przyjąć masę po skoku
Jazda w cięższym terenie jeśli ktoś nie ogarnia w stopniu dobrym będzie męczarnią,przy ruszaniu ogień albo zgasł i może zniechęcić do zabawy i duże prawdopodobieństwo że kierownik może zrobić sobie krzywdę To ostatni z rasowych w mojej stajni 8 lat wstecz DSCN2993.jpg
__________________
Świeć pomimo wszystko Bierz przykład ze słońca Ma w dupie,czy kogoś razi |
![]() |
![]() |