![]() |
![]()
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Błażowa
Posty: 1,313
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s
|
![]()
E tam.
Był pobijany za 6500 Ta 700, nie miałem czasu pojechać, bo bym go kupił, a w jeden dzień poszedł. Na zawieszenia liczę 5 tysi, powinno obskoczyć, robocizna w całości własna myślę że 13-15 tyś byłby motocykl który fajnie jeździ, spala 4-4,5 turystycznie. I to było by coś dużo lepszego jak nowa Afra, moim zdaniem(ops,herezja -chciałem napisać geejes ![]() Aczkolwiek mogę się mylić, zwłaszcza według tych co dali 60 na nową AT. ![]() ps. to tylko dywagacje więc proszę zachować spokój ![]() na razie odnajduję spełnienie na moim nowym nabytku, FXDL. Ruszyłem dziś o 16, wróciłem do domu przed chwilą, i gdyby nie fakt że trzeba było zatankować, to bym się ani raz nie zatrzymał ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
A czy bierzesz pod uwagę "plastelinowosc " ramy i wahacze w trampku
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,113
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 3 godz 20 min 50 s
|
![]()
no to mało widziałeś !
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() |
![]()
Pokaż.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
To ja tak krótko - poczytajcie w moich postach, cały wątek prowadziłem o modzeniu zawiechy w trampku 600. Przód z rd07 (ccc), tył wahacz z rd03. Franz to u mnie był zwykły amor tył i nie robiło porządnie. Marcin (ten trampek ze zdjęć to MarcinaBB) ma ohlinsa i mówi ze zawias działa bdb.
Ostatecznie wróciłem to wahacza z trampka i wsadziłem w pełni regulowanego wilbersa. To było optimum. Co do tylu 650/700. Wiem ze są ślusarze którzy wszystko zrobią ale wahacz z afry do nowszego trampka - nierealne z uwagi na kompletnie inny układ kiwaczki. Dużo lepszym pomysłem będzie akcesoryjny amor ![]() Jakbym miał modzic ponownie - poważniej tylko 600tka. A w nowszych po prostu zapodać ohlinsa tył i ew jakieś wymiany przodu co najwyżej. Był taki 650 na wypasie, Boano zrobiło. Powodzenia, to fajna zabawa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 70
Motocykl: XL600V/drz400s
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 12 godz 22 min 57 s
|
![]()
Sorry za trochę offtopic, ale czy może ktoś sprawdzał czy zawieszenie tylne w RD03, 04 i 07 różni się długością? (odległosć po między osią wahacza, a osią tylnego koła)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Błażowa
Posty: 1,313
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s
|
![]() Cytat:
O gumowatej bylejakości zawieszenia, już tak. Założenie jest takie; -moto w miarę świeże, z dobrym silnikiem który jest NIE wysilony, a jest bez problemowy, -który spali w okolicach 4/100 przy tempie turystycznym -na wtrysku(ta, wiem że lepiej na gaźniku) -dobre zawieszenia -siedzenie jednoosobowe, z tyłu na miejscu pasendzera miejsce na bagaż, coś jak w geejesie po zdjęciu tylnego siedziska -dobry prześwit (dzięki zmianie zawieszeń i 18'' na zadzie) -mocna osłona pod silnik, gmole etc. Po prostu TA700 z dobrym zawieszeniem które będzie ładnie pracować na asfalcie i pozwoli w jakąś dziurę czasem wjechać. Złożyłem zamówienie u dużego importera złomu z Francji, może coś się pojawi, i tak nie mam czasu na razie dłubać, ale w zimie ![]() Jak to mówią, trzeba zawsze mieć jakiś plan, choćby i głupi ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Rama i wachacz w tramku sa ''dosc malo sztywne'' jednak jesli to ma byc osiolek do robienia tas-tas a nie topienia w gnoju to TA700 spelnia faktycznie Twoje zalozenia
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,017
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 6 godz 32 min 57 s
|
![]()
Do jazdy solo rama w Trampku jest wystarczjąca. Dopiero z plecakiem i bagażem czuć, że pracuje mocno. Sam miałem kiedyś taki plan na Trampka ale odpuściłem. Czekam na nową T7. Obym się nie zawiódł.
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,759
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
To, że mało sztywne to pewnie zaslyszane
O Transalpie 600. Po wymianie zawieszenia Okazuje się - to nie rama a zawiech. Trampki są za ciężkie do topnienia w gnoju A miękkość konstrukcji ujawniala się przy obciążeniu w dwie osoby, dużej prędkości, garbatej nawierzchni i łukach
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zawieszenie NAT | guditta | Rama, zawieszenia, napęd | 37 | 03.04.2024 13:26 |
Zawieszenie z CRF-y 450 | Transglobal | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 21.12.2016 10:44 |
Zawieszenie tył. | wieczny | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 11.07.2008 18:53 |