![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,759
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Zalapiesz Nagrodę Nobla i szlag trafi fizyków którzy nie potrafili tego zbudować przez kupę lat To jest jak przemiana ołowiu w złoto lub przejście Z jednego wymiaru w inny, przejście w inny czas Ponoć jest to możliwe
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 21.09.2018 o 13:29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Rumia
Posty: 41
Motocykl: RD07a
Przebieg: > 70000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 24 min 7 s
|
![]()
Miałem tak w Afryce RD07A. Rozrusznik się "zawiesił" i po puszczeniu przycisku startera nadal kręcił. Ze względu na to że styki robocze przekaźnika rozrusznika są na stałe podłączone do "plusa" z akumulatora i do rozrusznika, to jak się "skleją" to rozrusznik kręci non-stop. W moim przypadku pomogło dopiero "pierd...." w przekaźnik (aby się styki rozkleiły). Przekaźnik wymieniłem na taki jaki miałem akurat "pod ręką" (od Hondy CBF1000A z 2006 roku) i od tej pory kręcił i kręci nadal normalnie
![]()
__________________
170 cm. wzrostu, 65 kg. wagi oraz dobry stosunek mocy do masy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
Ja pie....ale heca, ale cuda!!!
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Siedlce okolice
Posty: 83
Motocykl: Iz49, K750,XT350,MZ,SHL,WSK
![]() Online: 6 dni 31 min 49 s
|
![]()
Kolego nic z tym dalej nie rób, absolutnie tego nie wymieniaj nie naprawiaj, nic tam nie kombinuj, koniecznie chce kupić tą Afrykę od Ciebie!! Dobrze zapłacę, nawet dam kawałek ziemi dla ciebie i twoich dziatek.aha i najlepiej o tym nic nikomu już nie mów tylko na
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() |
![]()
Sprawa się wyjaśniła! Kolega miał w zbiorniku paliwa zatopione specjalne ogniwo awaryjne do rozruchu w razie godziny "W" To taka nowość z Hard Enduro X Trial Produpa Extreme
![]()
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
rozrusznik |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rozrusznik nie kręci, kontrolki świecą, na popych nie zaskakuje, co może być przyczyną? | 523adrian | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 06.06.2016 12:46 |
Czy sprzęgło ciągnie cały czas? | Joncio | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 12 | 08.05.2012 23:17 |
Pompa paliwa-czy styki pracują cały czas ? | Joncio | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 19.03.2012 09:19 |
Afryka bez kluczyka. | wieczny | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 21.11.2011 13:09 |
Nie pali: cyka przekaźnik, kręci rozrusznik | Misza | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 24.06.2008 11:52 |